شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز صدور کارت ملی برای ایرانیان مقیم آمریکا

02 مهر 1401
 آغاز صدور کارت ملی برای ایرانیان مقیم آمریکا

به گزارش بانک اول موضوع صدور کارت ملی برای ایرانیان خارج از کشور که تاکنون با مشکل مواجه بود در پی تاکیدات آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور در نخستین جلسه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در دستور کار وزارت امور خارجه قرار گرفت و پس از نشست‌های مشترک حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و رئیس سازمان ثبت احوال کشور، این موضوع اکنون در نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به مرحله اجرا رسیده است.

پس از اروپا، اکنون صدور کارت ملی برای ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا نیز آغاز شده است که پس از آماده شدن زمینه‌های فنی صدور کارت ملی، نخستین کارت ملی برای یکی از ایرانیان مقیم آمریکا جمعه به وقت محلی صادر شد.

ایرانیان مقیم آمریکا می‌توانند در تماس با دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن زمینه صدور کارت ملی خود را پیگیری کنند.

اخبار مرتبط
وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.
به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.
قاليباف با تاكيد بر اينكه مجلس در عين اختلاف سليقه و اختلاف ديدگاه با سياست‌هاي ارزي دولت همراهي كرده است، گفت: همه اختيارهاي موجود در قانون دايمي را به رييس بانك مركزي داديم و هر چه ايشان در جلسه سران قوا بيان كردند قبول كرديم اما شرايط كنوني نشان مي‌دهد كه هم رويكرد اقتصادي و هم رويكرد مديريتي در موضوع ارز دچار اشكال است.
اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته‌ شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳) با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات