یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش نقدی و اقساطی هایما S5 (بدون قرعه کشی)+ شرایط

05 مهر 1401
فروش نقدی و اقساطی هایما S5  (بدون قرعه کشی)+ شرایط

به گزارش بانک اول شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر برای همه متقاضیان خودرو و ایجاد ساز وکار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی طرح فروش نقدی و نقدی اعتباری خودروی هایما S5 (بدون قرعه کشی) با حذف محدویت پلاک فعال و کاهش فاصله زمان ثبت نام قبلی از 48 ماه به 18 ماه، با موعد تحویل 30 روزه را با شرایط جدول صفحه انتهایی بخشنامه ارائه می نماید:

زمان شروع این طرح از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/07/06 بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

شرایط فروش نقدی و اقساطی هایما S5:

 

 

 
اخبار مرتبط
در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد
در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات بازار تغییر قیمت دیده می شود. با نگاهی به جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات