دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات وام ارزان قیمت بانک کشاورزی

16 مهر 1401
 جزئیات وام ارزان قیمت بانک کشاورزی

به گزارش بانک اول افرادی که سپرده کوتاه مدت مهر ماندگار داشته باشند امکان دریافت وام با نرخ متنوع و به انتخاب مشتریان را خواهند داشت. افرادی می‌توانند برای این تسهیلات درخواست دهند که حداقل 3 ماه از سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. حداقل مبلغ افتتاح حساب برای دریافت این تسهیلات نیز 100 هزار تومان ذکر شده است. براساس مبلغ و مدت سرمایه گذاری، نرخ سود این تسهیلات 10 یا 12 یا 14 درصد خواهد بود. دوره بازپرداخت این وام نیز با توجه به میزان سپرده، 6 یا 12 ماهه اعلام شده است.

اخبار مرتبط
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند
مدت بازپرداخت وام حداقل سه ماه و حداکثر ۴۸ ماه به انتخاب شما می­ باشد. مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد. امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات