پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

بورس نوسانی شد

25 مهر 1401
بورس نوسانی شد

به گزارش بانک اول شاخص کل بورس امروز (دوشنبه) با ۱۹۸ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۵ واحد کاهش در رقم ۳۷۶ هزار و ۲۰۵ واحد ایستاد.

در این بازار ۲۰۷ هزار معامله به ارزش ۲۲ هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال انجام شد.

پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، پتروشیمی فناروان و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با کاهشی ۴۰ واحدی در رقم ۱۷ هزار و ۷۹۸ واحد ایستاد.

در این بازار ۱۴۵ هزار معامله به ارزش ۱۳۸۱ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، سرمایه گذاری صبا تامین و بیمه اتکایی ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بهمن دیزل و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند./ایسنا

اخبار مرتبط
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 12 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 800 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 246 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بیش از 11 هزار واحدی دیگر افت کرد تا مسر نزولی ( هر چند کوتاه ) اردیبهشت ماه را ساخته باشد . شاخص هم وزن نیز با افت بیش از 5290 واحدی بازار را به پایان برد.
بر این اساس در روز یکشنبه 16 اردیبهشت سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی، ورق اختصاصی و سایر محصولات عرضه شده طبق روال شنبه هر هفته در تالار صنعتی، محصولات غیر بهین یابی در تالار فرآورده های نفتی عرضه می‌شود.
در این روز به ترتیب نماد‌های فملی، فولاد، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات