شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

10 هزار جانباز، خودرو به قیمت کارخانه میگیرند / چه خودروهایی عرضه می شود؟

17 آبان 1401
 10 هزار جانباز، خودرو به قیمت کارخانه میگیرند / چه خودروهایی عرضه می شود؟

به گزارش بانک اول سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آماده تحویل ۱۰ هزار خودرو با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان هستیم.

امید قالیباف اظهار کرد: بر اساس تکلیف قانون بودجه ۱۴۰۱، وزارت صنعت، معدن و تجارت آماده تحویل ۱۰ هزار خودرو به جانبازان عزیز با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی افزود: به این منظور خودروهای تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو اتوماتیک، کوئیک اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و شاهین دنده‌ای به بنیاد شهید معرفی شده و هر زمان لیست اسامی واجدین شرایط طبق ضوابط مندرج در بند"ی" تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ از سوی این بنیاد به وزارت صمت اعلام شود و تسهیلات بانکی نیز تخصیص یابد، خودرو به متقاضیان داده خواهد شد.

سخنگوی صمت گفت: انتخاب مدل خودروهای یاد شده با توجه به استفاده راحت‌تر جانبازان انجام شده است.

قالیباف ادامه داد: به محض دریافت لیست ۱۰ هزار نفری از سوی بنیاد شهید، وزارت صمت به تکلیف قانونی خود عمل خواهد کرد.

اخبار مرتبط
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.
رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی اعلام کرده است. این قوانین محدودیت‌های بیشتری را برای رانندگان جدید ایجاد می‌کند. همچنین بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهینامه پایه یک افزایش یافته است. خوشبختانه همچنان عدم نیاز به کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه آقایان پابرجاست؛ موضوعی که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهینامه رانندگی محسوب می‌شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها