دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده «ایران‌خودرو» ویژه آبان‌ماه مشخص شد

22 آبان 1401
 زمان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده «ایران‌خودرو» ویژه آبان‌ماه مشخص شد

به گزارش بانک اول اجرای این طرح‌ها از روز پنج‌شنبه ۱۹ آبان‌ماه آغاز و به مدت چهار روز یعنی تا امروز یک‌شنبه ۲۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
در طرح فروش فوق‌العاده، ۴ محصول وانت آریسان، پژو ۲۰۷ دستی (فقط ویژه مادران)، سورن پلاس و پژو پارس سال سفارشی ELX مجهز به موتور XU ۷ P عرضه می‌شود.
در طرح پیش فروش یک‌ساله نیز پنج محصول تارا دستی و تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه خواهند شد.
مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه ۲۵ آبان ماه از طریق برگزاری قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

اخبار مرتبط
فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ثبت نام به صورت حضوری در نمایندگی های مجاز ایران خودرو
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.
در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها