چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

تمدید اعتبار برخی کارت های هوشمند ملی تا پایان سال ۱۴۰۵

23 آبان 1401
تمدید اعتبار برخی کارت های هوشمند ملی تا پایان سال ۱۴۰۵

به گزارش بانک اول هاشم کارگر در خصوص اعتبار کارت هوشمند ملی گفت: با توجه به اینکه صدور کارت‌های هوشمند ملی  به صورت فراگیر از سال ۱۳۹۳ آغاز و تاریخ اعتبار آن هفت سال در نظر گرفته شده بود اکنون تاریخ انقضا و پایان اعتبار برخی از آنها فرا رسیده است.

او ادامه داد: بنا به بررسی های صورت گرفته و در نظر گرفتن جمیع جهات تصمیم به تمدید اعتبار کارت‌های مذکور گرفته شد، بنابراین اعتبار کارت های هوشمند ملی که تاریخ اعتبار آنها تا پایان ۱۴۰۳  و قبل از آن بوده است تا پایان سال ۱۴۰۵ تمدید می شود.

بر اساس خبر روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، معاون وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه کلیه هموطنان  می توانند تا سال۱۴۰۵ از این کارت‌ها استفاده کنند، گفت: براساس بررسی های انجام شده ضروری دیدیم تا به طور کلی نسبت به کارت‌های هوشمند ملی از هر لحاظ مطالعات جدیدی صورت گیرد که این امر یکی از مهم‌ترین دلایل تمدید کارت‌های مذکور بوده است./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها