پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

تمدید مهلت ثبت نام فروش ویژه ایران خودرو

23 آبان 1401
تمدید مهلت ثبت نام فروش ویژه ایران خودرو

به گزارش بانک اول ایران خودرو طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک‌ساله محصولات خود را به اجرا گذاشته است. این طرح شامل سه گروه با عنوان‌های متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح نوسازی خودرو‌های فرسوده می‌شود.

اجرای این طرح از روز پنج‌شنبه ۱۹ آبان شروع شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

در طرح فروش فوق‌العاده، ۴ محصول وانت آریسان، پژو ۲۰۷ دستی (فقط ویژه مادران)، سورن پلاس و پژو پارس سال سفارشی ELX مجهز به موتور XU ۷ P عرضه می‌شود.

در طرح پیش فروش یک‌ساله نیز پنج محصول تارا دستی و تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه خواهند شد./ایبنا

اخبار مرتبط
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود
شرایط طرح فروش فوری ریسپکت 2 ویژه خودروهای فرسوده اعلام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها