شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

روز منفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری

24 آبان 1402
روز منفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش بانک اول در بازدهی‌های ثبت شده از صندوق‌های سرمایه گذاری، صندوق‌های سهامی و مختلط تقریبا روز منفی‌ای را پشت سر گذاشتند.

 صندوق راهبر ممتاز ابن سینا با بازدهی مثبت ۰.۳۲ درصدی بهترین بازدهی روزانه در صندوق‌ها سهامی و صندوق پالایشی یکم با بازدهی منفی ۱.۲۷ درصدی ضعیف‌ترین عملکرد روزانه را در بین صندوق‌های سهامی داشته است.

در بین صندوق‌های مختلط نیز بهترین عملکرد متعلق به صندوق تضمین اصل سرمایه گیتی دماوند با بازدهی مثبت ۰.۴۴ درصدی بوده است و صندوق مشترک نیکی گستران  با  کاهش ۱.۰۱ درصدی ضعیعف‌ترین عملکرد را در این گروه داشته است.

همچنین در صندوق‌های درآمد ثابت بهترین بازدهی متعلق به صندوق مشترک کارگزاری کارآفدین با رشد ۰.۲۲ درصدی و بدترین بازدهی متعلق به صندوق توسعه سرمایه نیکی با کاهش ۰.۳درصدی بوده است.

بازدهی صندوق‌ها:

روز منفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری

اخبار مرتبط
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نهایت و در سومین روز محدوده شده در دامنه نوسان یک درصدی 4 هزار و 900 واحدی افت کرد اما نمادهایی مثل خودرو و فولاد تلاش کردند تا از منفی های بازار خلاصی پیدا کنند و برای فرار از محدودیت های ایجاد شده برای دامنه نوسانی قیمتی خود از صف فروش به صف های خرید برسند.
پس از مدت‌ها باز هم شاهد این موضوع هستیم که گروه سیمانی جز ۷ گروه برتر بازار سرمایه از منظر ارزش معاملاتی قرار گرفته است. ارزش معاملات این گروه در روز جاری بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان است که البته با توجه به ارزش کم معاملات در کل بازار این رقم قابل قبول است. گروه خودرویی همچنان در صدر این جدول قرار دارد و بیش از ۲۷۱ میلیارد تومان ارزش معاملاتی را به خود گرفته است.
شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از ۴۶۱۱ واحدی روی ۷۰۵ هزار و ۶۳۱ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۳۲۰ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۹ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال انجام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها