پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش پژو پارس با تحویل فوری / با ۲۹۴ میلیون پژو پارس سفید بخرید + شرایط

27 آبان 1402
فروش پژو پارس با تحویل فوری / با ۲۹۴ میلیون پژو پارس سفید بخرید + شرایط

شرایط فروش پژو پارس در آبان‌ماه ۱۴۰۲ از نوع فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل فوری است.

به گزارش بانک اول درحالی‌که ایران‌خودرو از توقف تولید پژو پارس در سال ۱۴۰۲ خبر داده است، اما شرایط فروش این خودرو را همچنان اعلام می‌کند. در شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه ۱۴۰۲، دو محصول از این خانواده عرضه شده‌اند. این دو خودرو شامل پژو پارس معمولی و پژو پارس ELX‌ هستند.
مطابق انتظار ما، این شرایط فروش برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام شده است. متقاضیان خرید پژو پارس با اولویت تحویل در پاییز ۱۴۰۲، مخاطبین این شرایط فروش هستند. شرایط فروش ایران‌خودرو در آبان‌ماه ۱۴۰۲ از نوع فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل فوری است.

شرایط فروش ایران‌خودرو در آبان‌ماه ۱۴۰۲، از روز سه‌شنبه، ۲۳‌ام همین ماه آغاز شده است و تا روز پنجشنبه، نهم آذرماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. قیمت پژو پارس XU۷P معمولی در این شرایط ۲۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. پژو پارس ELX نیز حدود ۳۳۴ میلیون تومان قیمت دارد. هر دو خودرو تنها با یک رنگ قابل انتخاب هستند که این رنگ سفید است.

شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه ۱۴۰۲:

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل
پژو پارس XU۷P ۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰ سفید ۹۰ روزه
پژو پارس XU۷P ELX ۳۳۰,۸۹۷,۰۰۰ سفید ۹۰ روزه


سود مشارکت و سود انصراف برای شرایط فروش پژو پارس درنظر گرفته نشده است. با توجه به موعد تحویل خودروها که ۹۰ روز کاری عنوان شده، خریداران در پایان سال جاری موفق به دریافت اتومبیل‌ها خواهند شد.

ایران‌خودرو از سال ۱۴۰۱، تولید پژو پارس با موتور XU۷P را آغاز کرده است. این پیشرانه نسخه بهینه موتور ۱.۸ لیتری XU۷ خانواده پژو محسوب می‌شود که برای سال‌ها در پژو پارس، پژو ۴۰۵ و سمند مورد استفاده قرار می‌گرفت. جایگزینی پیشرانه XU۷P با موتور XU۷ معمولی تاکنون مورد رضایت نسبی مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. کاهش مصرف سوخت، کاهش صدای موتور، حل مشکل سوختن واشر سرسیلندر و همچنین افزایش حرارت بیش‌ازحد موتور برخی از مزایای موتور XU۷P هستند. علاوه‌برآن، جایگزینی این پیشرانه با موتور قبلی بهبود شتاب و کشش خودرو را نیز به‌همراه داشته است. این موتور پس از توقف تولید پژو پارس، در سورن پلاس مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط
رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی اعلام کرده است. این قوانین محدودیت‌های بیشتری را برای رانندگان جدید ایجاد می‌کند. همچنین بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهینامه پایه یک افزایش یافته است. خوشبختانه همچنان عدم نیاز به کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه آقایان پابرجاست؛ موضوعی که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهینامه رانندگی محسوب می‌شد.
سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سل گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها