جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

چهار روش استعلام خلافی خودرو

28 آبان 1402
	 چهار روش استعلام خلافی خودرو

پرداخت جریمه و خلافی خودرو راه‌های گوناگونی دارد که برخی از این را‌ه ها باعث صرفه جویی در زمان می‌شوند و دیگر نیازی نیست به پلیس+۱۰ مراجعه کنید.

در این خبر چهار روش استعلام خلافی خودرو معرفی شده است:

استعلام خلافی خودرو با کد دستوری (ستاره ۱۱۰مربع)


به گزارش بانک اول برای اطلاع از مبلغ خلافی خودروی خود ابتدا کد دستوری *۱۱۰# را شماره گیری کنید . پس از گرفتن شماره، ۴ گزینه برایتان نمایش داده می‌شود:

الف) پلیس +۱۰

ب) خدمات راهور

ج) کلانتری و پاسگاه

د) پلیس آگاهی

با انتخاب گزینه خدمات راهور مجددا 2گزینه دیگر برایتان نمایش داده می‌شود؛ خلافی خودرو و شناسه قبض و شناسه پرداخت که می‌توانید عدد ۱ یا ۲ را وارد کنید. پس از انتخاب این گزینه باید کد VIN را وارد کنید.

برای وارد کردن عدد و حروف، زبان گوشی را روی انگلیسی تنظیم کنید و حروف لاتین را به‌صورت بزرگ وارد کنید.

استعلام خلافی با این روش برای شما هزینه دارد و هزینه ارسال هر پیامک خلافی ۳۵۰ تومان است.

در صورت انتخاب گزینه ۲ و با دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت می‌توانید از طریق سایت اکثر بانک‌ها و یا دستگاه ATM، خلافی خودروی خود را پرداخت کنید.

از معایب این روش عدم امکان پرداخت خلافی به‌صورت مستقیم است.

استعلام خلافی خودرو با پیامک

برای استعلام خلافی خودرو از طریق پیامک کافی است تا کد vin را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنید تا میزان خلافی و مبلغ جریمه‌ای که باید پرداخت کنید برای شما ارسال شود.

این روش مانند روش قبلی برای شما هزینه مالی دارد و هزینه ارسال هر پیامک خلافی۳۵۰ تومان است.

استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت


با مراجعه به سایت راهور به نشانی زیر:

https://service.rahvar120.ir/page/infractions-police

می توانید به راحتی با وارد کردن شماره بارکد کارت خودرو خلافی خودرو را مشاهده کنید.

استعلام خلافی خودرو با تلفن

برای استعلام خلافی خودروی خود از طریق تلفن با شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ تماس حاصل کنید و با اعلام پلاک خودرو خلافی خود را استعلام کنید برای استعلام خلافی با پلاک، پس از تماس به سیستم پاسخگوی صوتی وصل می‌شوید.

طبق راهنما عدد ۱ را وارد کنید و با گفتن شماره پلاک خود به اپراتور از مبلغ خلافی مطلع شوید.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها