پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

سود و زیان ۱۷ بانک بورسی در بازار سهام

07 آذر 1402
سود و زیان ۱۷ بانک بورسی در بازار سهام

حداکثر بازدهی مثبت و منفی سهام ۱۷ بانک بورسی و فرابورسی طی ماه گذشته با سود و زیان ۷.۲ و ۳.۵ درصدی همراه بود !

به گزارش بانک اول  معاملات بازار سهام در حالی همچنان با رکود و روند فرسایشی دست و پنجه نرم می کند که بازدهی صنایع هم در هشتمین ماه سال تعریفی ندارد.

به گونه ای که میانگین بازدهی یک ماهه سهام ۱۷ بانک بورسی و فرابورسی به عنوان یکی از گروه های جلودار بازار سرمایه هم با زیان ۳.۵ درصدی همراه شد.

بازدهی سهام بانک ها ( براساس تفاوت قیمت هر سهم، سود تقسیمی و افزایش سرمایه)

براساس این گزارش در این فهرست، بانک سینا با بازدهی ۷.۱۶ درصدی بهترین عملکرد ماه گذشته را در میان بانک ها ثبت کرد .

پس از آن موسسه اعتباری ملل و بانک پاسارگاد با رشد قیمت سهام ۴.۷۹ و ۲۸۸ درصدی در پله دوم و سوم ایستادند.

از سوی دیگر بانک سرمایه با زیان سهام ۱۷.۱۷ درصدی، بدترین عملکرد را ثبت کرد و ۱۰ بانک دیگر هم با زیان ۱۶ تا ۰.۲۵ درصدی، عملکرد نامطلوبی داشتند.

اخبار مرتبط
معامله‌گران در بورس تهران با انجام 336 هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود 45 هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود 6 میلیارد و 427 میلیون سهم معامله شد.
معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۵۷ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم معامله شد.
در این روز به ترتیب نماد‌های فارس، فملی، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.
شاخص کل بازار سرمایه در ادامه روند کاهشی هفته اخیر، امروز(شنبه) هم ۰.۴۹ درصد منفی شد و شاخص هم وزن نیز ۰.۶ درصد افت کرد و در کانال ۷۳۳ هزار واحدی قرار گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها