یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش حضوری خودرو در نمایندگی ها آزاد شد / جزئیات ثبت نام

11 آذر 1402
فروش حضوری خودرو در نمایندگی ها آزاد شد / جزئیات ثبت نام

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: متقاضیان از این پس با مراجعه به نمایندگی‌های فروش خودرو به صورت حضوری می‌توانند اقدام به خرید کنند.

به گزارش بانک اول مهدی تقدسی افزود: تقاضای خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه کاهش یافت، در نتیجه مونتاژکاران خودرو اقدام به ارائه طرح‌هایی برای جذب مشتری می‌کنند.

وی گفت: متقاضیان از این پس با مراجعه به نمایندگی‌های فروش خودرو به صورت حضوری می‌توانند اقدام به خرید کنند که ثبت‌نام در نمایندگی‌های فروش نیز از طریق سامانه یکپارچه انجام خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو به فارس افزود: از طریق سامانه یکپارچه خودرو وضعیت تولید و عرضه خودروسازان کاملا رصد می‌شود و خودروسازان کمتر یا بیشتر از ظرفیت تولیدی خود را

مدیر سامانه یکپارچه خودرو ۲ روز پیش اعلام کرد: احتمالاً هفته آینده دور پنجم فروش خودروهای وارداتی ویژه متقاضیان مرحله اول اجرا خواهدشد.

وی خبر داد: علاوه ‌بر این موضوع، از محل ظرفیت مازاد خودروهای وارداتی که متقاضیان مرحله اول برای دریافت آن‌ها ثبت‌نام نکرده، بنابراین ظرفیت مازاد دارند، برای مشتریان جدید به اجرا در خواهد آمد. اکنون در حال فراهم کردن زیرساخت‌های آن به صورت کامل هستیم وطی هفته‌های پیش‌رو (حدوداً دو هفته دیگر) اجرایی خواهد شد.

تقدسی تصریح کرد: نکته قابل توجه در ثبت‌نام جدید برای خودروهای وارداتی ویژه متقاضیان جدید، این است که متقاضیان مرحله دوم ثبت‌نام خودروهای وارداتی نیاز به سپرده‌گذاری پیش از آغاز ثبت‌نام ندارند. (همچون مرحله اول که متقاضی ۵٠٠ میلیون تومان در حساب وکالتی خود بلوکه کرده بودند، در این مرحله نیست).

مدیر سامانه یکپارچه خودروها تاکید کرد: خوشبختانه مشکل موجودی خودرو وجود ندارد و خودروی وارداتی در کشور وجود دارد، صرفاًمشتریان انتخاب می‌کنند که کدام واردکننده شرایط و خدمات بهتری ارائه می‌کند و کدام خودرو را مدنظر دارند.

اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها