جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

اگر خودرو یا موتور توقیفی دارید بخوانید

11 آذر 1402
اگر خودرو یا موتور توقیفی دارید بخوانید

معاون اجرایی پلیس راهور راهکار گرفتن خسارت وارد شده به موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌ها را تشریح کرد.

به گزارش بانک اول، سردار حسین رمضانی؛ معاون اجرایی پلیس راهور در پاسخ به سؤالی مربوط به اینکه برخی از موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌ها دچار خسارت می‌شوند، آیا مالکان این موتورسیکلت‌ها می‌توانند خسارت آن را بگیرند، اظهار کرد: بله امکان گرفتن خسارت از فراجا وجود دارد.

وی افزود: اما باید بدانید که پلیس راهور در حوزه توقیف و ترخیص وسایل نقلیه دقیقا طبق قانون و ضوابط عمل می‌کند؛ یعنی اینکه مسئولیت وسیله نقلیه توقیفی تا قبل از اعزام به پارکینگ بر عهده پلیس راهور است.

معاون اجرایی پلیس راهور بیان کرد: از لحظه اعزام به پارکینگ تا توقفگاه و نگهداری در آنجا برعهده خود پارکینگ‌دارها است (مسئولیت پارکینگ‌ها با بنیاد تعاونی فراجا است).

رمضانی با بیان اینکه پرداخت خسارت افراد یک حق بر گردن فراجا است، تصریح کرد: افرادی که موتورسیکلتشان در پارکینگ‌ها دچار آسیب شده است باید به خدمات منابع فرماندهی انتظامی استان‌ها مراجعه و ثبت شکایت کنند.

وی گفت: به مالکین وسایل نقلیه چه خودرویی چه موتوری توصیه میکنم که قبل از انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ از وسیله نقلیه خود عکس بگیرند و مشخصات وسیله نقلیه را با مشخصات مندرج در قبضی که از افسر راهور می گیرند مطابقت بدهند تا در صورت خسارت، حقی از آنها ضایع نشود.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها