شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

تسهیلات تا 30 میلیون تومانی ویپاد، آنلاین، بدون ضامن و وثیقه

11 آذر 1402
تسهیلات تا 30 میلیون تومانی ویپاد، آنلاین، بدون ضامن و وثیقه

ویپاد با هدف توسعه فراگیری مالی، ارائه تسهیلات آنلاین و بدون ضامن و وثیقه را از سال 1400 آغاز کرده و تاکنون، بیش از 7000 میلیارد تومان تسهیلات، به هم‌وطنان در تمامی نقاط ایران اعطا کرده است. فراگیری مالی، به‌معنی امکان دسترسی آسان تمامی افراد جامعه به خدمات مالی است.

تسهیلات برآیند ویپاد؛ ترا‌بانک پاسارگاد

  • بدون نیاز به ضامن و وثیقه: تسهیلات برآیند بدون نیاز به ارائه هرگونه ضامن، وثیقه، چک و سفته و تنها بر اساس نتیجه اعتبارسنجی (بررسی رفتار مالی در شبکه بانکی کشور و رفتار مالی 3 ماه اخیر شما در ویپاد) اعطا می‌شود.
  • کاملا آنلاین: تسهیلات برآیند را به صورت کاملا آنلاین و در کمتر از 3 دقیقه دریافت می‌کنید.
  • مبالغ 10 تا 30 میلیون تومان: تسهیلات برآیند در مبالغ 10، 15، 20، 25 و 30 میلیون تومان ارائه می‌شود.
  • بازپرداخت 6 و 12 ماهه: تسهیلات برآیند با پرداخت 6 و 12 ماهه در اختیار مشتریان ویپاد قرار می‌گیرد.
  • براساس امتیاز باشگاه مشتریان: شما بر اساس موجودی روزانه حساب ویپاد خود، در باشگاه مشتریان ویپاد سکه کسب می‌کنید و پس از جمع‌آوری سکه‌های کافی، می‌توانید درخواست تسهیلات برآیند را ثبت کنید. تعداد سکه‌های لازم برای دریافت مبالغ مختلف تسهیلات، در صفحه "تسهیلات برآیند" در وبسایت ویپاد قابل مشاهده است.
اخبار مرتبط
محاسبه نرخ بیمه بدنه در سال 1403 از آنجایی که بیمه بدنه برای جبران خسارات‌ وارد به خودرو تعریف می‌شود، بدیهی است که هزینه آن نیز با توجه به قیمت خودرو شما محاسبه شود. هرچه وسیله نقلیه ارزشمند تر و گران تر باشد، هزینه خرید بیمه بدنه برای آن نیز بیشتر خواهد بود. نرخ بیمه بدنه در سال 1403 با کمی ‌افزایش همراه بوده است. تا سال پیش، نرخ پایه بیمه بدنه برابر با 5 درصد قیمت کل خودرو در نظر گرفته می‌شد. این در حالی است که شورای عالی بیمه این مقدار را برای سال 1403 به 6 درصد قیمت کل خودرو افزایش داده است
فارکس یکی از قدیمی‌ترین بازارهای مالی جهان است که ریشه‌های آن به دوران باستان بازمی‌گردد. اما شکل مدرن این بازار در دهه ۱۹۷۰ با پایان یافتن سیستم برتون وودز و آغاز سیستم نرخ‌های شناور ارزها شکل گرفت. بازار ارزهای دیجیتال بسیار جدیدتر است و اولین ارز دیجیتال یعنی بیتکوین در سال ۲۰۰۹ معرفی شد. از آن زمان به بعد، هزاران ارز دیجیتال دیگر به این بازار اضافه شده‌اند.
انتخاب یک هدیه مناسب با بهترین کیفیت که هم ماندگار باشد و هم قیمت آن مناسب باشد، دغدغه بسیاری از افراد است. انتخاب تابلو ورق طلا به عنوان یک هدیه لاکچری و خوش قیمت برای هدیه سازمانی، هدیه تولد و هدیه در بسیاری از مناسبت‌ها توصیه می‌شود تابلوهای ورق طلا دارای سبک‌های مختلفی‌اند که هر کدام متناسب با گروه خاصی از هدیه گیرندگان هستند. در ادامه شما را با انواع سبک تابلو ورق طلا برای هدیه آشنا می‌کنیم. معرفی انواع سبک تابلو ورق طلا
برای خرید ویپرسو سواگ پی ایکس 80 اصل با قیمت رقابتی می‌توانید به سایت ویپرسو ایران مراجعه کنید. در این سایت، علاوه بر تضمین اصالت کالا، می‌توانید از تخفیف‌ها و قیمت‌های مناسب بهره‌مند شوید. ویپرسو ایران یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه ویپینگ است که محصولات اورجینال ویپرسو را به مشتریان ارائه می‌دهد. با انتخاب ویپ پاد سواگ پی ایکس ۸۰ از ویپرسو ایران، مطمئن باشید که یک دستگاه با کیفیت و اصلی را با بهترین قیمت ممکن خریداری می‌کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها