دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

هشت خودروی جدید وارداتی در دور جدید سامانه عرضه یکپارچه/ لیست خودروها

13 آذر 1402
هشت خودروی جدید وارداتی در دور جدید سامانه عرضه یکپارچه/ لیست خودروها

سامانه عرضه یکپارچه خودروی وارداتی ایران طی اطلاعیه‌ای، فهرست هشت خودروی جدیدالورود وارداتی را که قرار است از تاریخ 13 آذرماه در دور ششم سامانه فروش این شرکت به مشتریان عرضه شود، منتشر کرد.

به گزارش بانک اول به گفته آقای مهدی تقدسی، مدیر سامانه فروش یکپارچه، خودروهای مورد نظر شامل مدل‌های جتا VS5، جتا VS7، زوتی DL5، چانگان CS35 پلاس، چانگان CS55 پلاس، جیلی آزکارا، بستیون T77 و سوزوکی سیاز هستند که توسط شرکت‌های ماموت خودرو، پارس خودرو، سایپا، فردا موتورز، بی‌ام‌کارز گروه بهمن و راساموتور به کشور وارد و آماده عرضه به مشتریان می‌باشند.

وی افزود: دارندگان اولویت خرید در سامانه می‌توانند از تاریخ یادشده نسبت به ثبت سفارش برای تحویل این خودروها اقدام نمایند. بر اساس قوانین، حداکثر زمان تحویل به متقاضیان 90 روز کاری خواهد بود و تنها خودروهای واردشده به کشور، امکان فروش در این سامانه را دارند. همچنین برخی از این مدل‌ها دارای قیمت نهایی و برخی دیگر در مرحله قیمت‌گذاری می‌باشند.

جدیدترین محصول ارائه شده، جیلی آزکارای فردا موتورز است و سایر خودروها نیز در دوره‌های گذشته به فروش رسیده‌اند./خودروبانک

اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد
ارسال شده در : دوشنبه 13 آذر 1402

همه باهم برای شهرمون برای فرزندانمون ثبت نام خودروی بنزینی تحریم کنیم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها