یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

فوری/ ۳۰ درصد پاداش معلمان بازنشسته سال 1401 فردا پرداخت می‌شود+ جزئیات

14 آذر 1402
 فوری/ ۳۰ درصد پاداش معلمان بازنشسته سال 1401 فردا پرداخت می‌شود+ جزئیات

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از تأخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱، از پرداخت ۳۰ درصد پاداش آنها تا فردا 15 آذر خبر داد.

به گزارش بانک اول، علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از تأخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱، از پرداخت ۳۰ درصد پاداش آنها تا روز چهارشنبه ۱۵ آذر خبر داد و اظهار کرد: امید داریم بقیه پاداش نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت شود.

وی، تأخیر در پاداش را بخاطر تأمین منابع بیان کرد و افزود: خوشبختانه همکاران ما در سازمان برنامه و بودجه، رویکرد مثبتی نسبت به فرهنگیان دارند و با تلاش آنها و پیگیری مجدد، به محض تأمین منابع باقی مانده، پاداش پایان خدمت بازنشستگان واریز خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، رتبه بندی را یک مسیر در جریان دانست و افزود: معلمان تازه استخدام شده، فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ... بنا بر شایستگی‌هایی که کسب کرده‌اند، در مسیر رتبه‌بندی قرار گرفته‌اند و نیز تمام اعتراضات بررسی شده و احکام جدیدشان صادر شده است.

وی در خصوص توزیع شیر در مدارس، تصریح کرد: این امر، مورد تأکید رئیس‌جمهور بود که دستور ویژه‌ای داد؛ چون طرح چندین سال متوقف بود، نظام تولید شیر برای این حجم از تولید آمادگی نداشت. هم‌اکنون ۲۱ استان قرارداد صد در صدی با کارخانه‌ها بسته‌اند و فرآیند توزیع آغاز شده است.

فرهادی ادامه داد: تا پایان آذر این استان‌ها، کامل به توزیع شیر در مدارس ابتدایی خواهند پرداخت و با توجه به اینکه باید این شیرها با پروتکل‌های خاص وزارت بهداشت و فرادما تهیه شوند، نیاز است پس از بسته بندی به مدت دو هفته در محیطی نگهداری شوند که قدری تأخیر به خاطر این مسائل بوده است.

اخبار مرتبط
حیدری در خصوص دارایی‌ها و سهام‌های قابل واگذاری به سازمان تامین اجتماعی در قبال رد دیون دولت با توجه به تجربه سازمان از واگذاری سهام‌ها و شرکتهای زیان‌ده از سوی دول گذشته گفت: دولتها در گذشته سهامی که می‌دادند در اصطلاح گوشت و استخوانش درهم بود؛ یکسری سهام خوب و یکسری هم کم بازده و یا با حاشیه سود پایین واگذار می‌کردند اما بهتر بود تامین‌اجتماعی در گذشته وقتی چنین سبد سرمایه‌گذاری را دریافت می‌کرد، به مرور سهام‌های زیان ده و یا کم بازده را از گردونه خارج می‌کرد و یا با کلینیک شرکتی اینها را تغیی
افزایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد که مابه التفاوت افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومان خواهد شد.
افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال۱۴۰۳ تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان صحبت‌های خود از تعامل و همکاری با دیوان عدالت اداری تقدیر نموده و بر توسعه تعامل هم‌افزا با این نهاد تأکید کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها