دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت پلاک این خودرو ۱۲۱۵ میلیارد تومان است! + عکس

16 آذر 1402
قیمت پلاک این خودرو ۱۲۱۵ میلیارد تومان است! + عکس

با توجه به این که صحبت از فروش پلاک‌های رند خودرو در ایران شده است شاید جالب باشد بدانید گران‌ترین پلاک خودرو در دنیا چه قیمتی دارد.

بازار خودرو یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

گران‌ترین پلاک‌ در دنیا متعلق به خودرویی واقع در کالیفرنیای آمریکا است.

روی این پلاک خودرو تنها دو حرف M نوشته شده است.

پلاک‌های با دو حرف جزو گران‌ترین‌ها در آمریکا محسوب می‌شوند و این پلاک ۲۴.۳ میلیون دلار قیمت دارد.

به نوعی اگر بخواهیم قیمت پلاک این خودرو را به پول ایران حساب کنیم معادل ۱۲۱۵ میلیارد تومان خواهد شد.

اخبار مرتبط
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.
قیمت وانت نیسان ۷ تا ۱۲ درصد افزایش یافت.
تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها