دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

آغاز فروش فوری خودرو لاماری (طرح مادران و خودرو فرسوده)، ویژه آذرماه+ قیمت

19 آذر 1402
آغاز فروش فوری خودرو لاماری (طرح مادران و خودرو فرسوده)، ویژه آذرماه+ قیمت

فروش خودروی لاماری ایما به روش فروش فوق العاده با قیمت قطعی روز عقد قرارداد با موعد تحویل 90 روز کاری از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو انجام می شود.

به گزارش بانک اول به استحضار عموم متقاضیان و نمایندگی های مجاز میرساند؛ پیرو اعلام پیش ثبت نام سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی و همچنین براساس مجوز شماره 1581836 مورخ 1402/09/07 ، این شرکت در نظر دارد نسبت به عرضه خودروی لاماری ایما به روش فروش فوق العاده با قیمت قطعی روز عقد قرارداد با موعد تحویل 90 روز کاری از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو (زیر نظر دستگاه های نظارتی) با شرایط زیر اقدام نماید.

متقاضیان می توانند از دوشنبه مورخ 1402/09/20 تا پایان روز چهارشنبه مورخ 1402/09/22 به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش اقدام نمایند.

جزئیات فروش:

اخبار مرتبط
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.
در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها