جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط خرید خودروی جدید سایپا در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد + جدول

25 آذر 1402
شرایط خرید خودروی جدید سایپا در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد + جدول

چهار خودرو کوییک GX-RL، کوییک GX-L، ساینا S DA و ساینا معمولی با استاندارد 85 گانه به فهرست خودروهای سامانه یکپارچه افزوده شده‌اند.

به گزارش بانک اول روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۲، نام ۴ چهار خودرو شرکت سایپا به فهرست خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه عرضه خودرو افزوده شد. این اتفاق در حالی رخ داد که پیش‌تر اعلام شد، در جریان این مرحله تنها تعدادی از خودروهای مونتاژی مربوط به مازاد ظرفیت طرح‌های قبلی به‌فروش خواهند رسید.

چهار خودرو کوییک GX-RL، کوییک GX-L، ساینا S DA و ساینا معمولی با استاندارد ۸۵ گانه  به فهرست خودروهای سامانه یکپارچه افزوده شده‌اند. در این مرحله برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده و موعد زمانی تحویل خودرو آن‌ها در نوبت‌دهی‌ها در فصول آتی تعیین شده و متقاضیانی که در طرح‌های ویرایش قبلی یا در طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند، امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از محصولات عرضه شده میسر است .

گفتنی است که کلیه افرادی که دعوتنامه برای آن‌ها صادر شده یا خرید خودرو داشته  و همچنین متقاضیانی که در طرح‌های جایگزینی قبلی سامانه و یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت و واریز وجه کرده و در نوبت دریافت هستند، انتخاب خودرو را نخواهند داشت و مشمول این طرح نیستند.

کوییک GX-RL

کوییک GX-L

ساینا S DA

ساینا معمولی با استاندارد ۸۵ گانه

سیستم‌های کمکی ESC، BAS، HSA، EBD

فرمان D Type

فرمان D Type

فرمان D Type

سیستم کنترل باد تایرها TPMS

سیستم کمکی EBD

سیستم‌های کمکی ESC، HSA، EBD

سیستم‌های کمکی ESC، HSA، EBD

فرمان D Type

آینه بغل برقی

ایزوفیکس

ایزوفیکس

چراغ Auto Light

ایزوفیکس

چراغ همراهی

سیستم کنترل باد تایرها TPMS

دکمه‌های کنترل سیستم صوتی روی فرمان

چراغ همراهی

چراغ Auto Light

چراغ همراهی

چراغ همراهی

شارژ موبایل USB

چراغ Auto Light

کلید صندوق پران

چراغ Auto Light

شیشه دودی

دوربین دنده عقب

بدنه و تریم دو رنگ

آینه بغل برقی

صندلی عقب تاشو

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سعید شفیعی
ارسال شده در : دوشنبه 27 آذر 1402

سلام من یک کوییک معمولی از شرکت سایپا 1402/05/10خریداری کردم ولی متاسفانه خودرو کلاف شیشه عقب وداخل موتور پوسیدگی و زندگی روغن ریزی و کم کردن روغن است هیچ قسمت شرکت سایپا پاسخگو نیست

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها