یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط وام 300 میلیون تومانی قرض‌الحسنه بدون کارمز بانک سینا

27 آذر 1402
 شرایط وام 300 میلیون تومانی  قرض‌الحسنه بدون کارمز بانک سینا

طرح آفتاب یکی از طرح‌های خط بانکداری اجتماعی است که گروه مخاطب آن را در حال حاضر کارگران دارای بیمه تأمین اجتماعی، گروه مددجویان، روحانیون و فعالان حوزه مساجد، گروه رانندگان (کامیون، تاکسی، سواری و...)، عشایر، پیشه‌وران و دامپروران تشکیل می‌دهند.

 میزان و شرایط وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد آفتاب

به گزارش بانک اول برای دریافت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد آفتاب، افتتاح یک حساب قرض‌الحسنه با حداقل موجودی 50 هزار تومان لازم است. افراد می‌توانند بر اساس میانگین یک ماهه تا 12 ماهه این حساب درخواست وام کنند. بسته به اینکه موجودی یا همان رسوب سپرده قرض‌الحسنه افراد چند ماه است، مبلغ وام می‌تواند به میزان 13.1 درصد این موجودی تا 147.2 درصد آن باشد. به عنوان مثال اگر فردی برای مدت شش ماه مبلغ یکصد میلیون تومان را در این حساب قرار دهد، می‌تواند با فرض بازپرداخت 12 ماهه، مبلغی حدود 82 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت کند و مجموع موجودی خود را به 182 میلیون تومان برساند.

مدت بازپرداخت این تسهیلات بین 6 تا 48 ماه متغیر است و بر اساس مدت زمان ایجاد میانگین حساب و بازپرداخت، ضریب تسهیلات یعنی نسبت وام دریافتی به میانگین سپرده، تعیین می‌شود.

سقف وام پرداختی به افراد در این طرح 300 میلیون تومان است، مشروط به آن‌که مانده اصل تسهیلات خرد اعطایی و کارت اعتباری فرد در بانک سینا از این مبلغ بالاتر نباشد.

* وامی که می‌توان منتقل کرد

موضوع جذاب دیگر این طرح بانک سینا، امکان انتقال امتیاز این وام به سایر افراد است. یعنی پس از اینکه فرد سپرده‌گذاری کرده و موعد دریافت وام فرا رسیده، می‌تواند امتیاز دریافت وام را به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر خود با تکمیل فرم انتقال امتیاز واگذار کند.

همچنین کارفرمایان حقیقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را با ارائه مدارک مربوط به سوابق بیمه‌ای که حداقل باید سه ماه باشد و تکمیل فرم انتقال امتیاز وام، به پرسنل زیرمجموعه منتقل کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی tarh.sinabank.ir/aftab مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:
وام پرداختی به مردم عادی در قالب تسهیلات خرد طبقه‌بندی خواهد شد و با نام‌های متعارف شناخته می‌شود. هر سال هم بعد از ابلاغ بانک مرکزی به شبکه بانکی پرداخت این وام‌ها را شاهد هستیم. در این مطلب هفت وام سرنوشت‌ساز را بررسی می‌کنیم که امسال به‌عنوان یک گزینه پیش‌روی متقاضیان هستند هرچند گاهی لازم است برای دریافتشان دوندگی کرد.
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها