شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور اعلام شد

29 آذر 1402
قیمت فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور اعلام شد

فیدلیتی پرستیژ جزو جدیدترین محصولات بهمن موتور است که در دو نسخه ۵ نفره و ۷ نفره در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. تاکنون تنها حدود ارزش این ماشین به نسبت قیمت جهانی تخمین زده می‌شد. ولی شورای عالی رقابت به تازگی قیمت کراس اوور جدید بهمن موتور را اعلام کرده است.

به گزارش بانک اول فروش موفقیت‌آمیز فیدلیتی پرایم با نام محلی X70S باعث شد بهمن موتور، مدل ارتقایافته این خودرو، یعنی چری جتور X70 Plus را نیز وارد سبد محصولات خود کند. ایکس ۷۰ پلاس با نام فیدلیتی پرستیژ همانند مدل قبلی در دو نسخه ۵ و ۷ نفره روانه بازار می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ در روزهای پایانی پاییز قیمت‌گذاری شده و البته قیمت‌های اعلامی برای دو نسخه، بدون در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی مثل مالیات، بیمه ثالث، شماره‌گذاری و ... تعیین شده‌اند. بر اساس بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌های شورای عالی رقابت، قیمت فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره با قیمت ۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان و نسخه ۷ نفره با قیمت ۱ میلیارد و ۳۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از درب کارخانه خارج می‌شود. قیمت این دو خودرو را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول قیمت فیدلیتی پرستیژ آذر ۱۴۰۲

نام خودرو قیمت کارخانه
فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره ۱.۳۷۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره ۱.۳۷۸.۹۰۰.۰۰۰ تومان


فیدلیتی پرستیژ محصول سال ۲۰۲۰ چری جتور است. این ماشین به لطف موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندره با توانایی تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور به حرکت درمی‌آید. وظیفه انتقال نیروی موتور بر عهده گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه است که قوای تولیدی را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. پیشرانه موجود در زیر کاپوت فیدلیتی پرستیژ مطابق با استاندارد آلایندگی یورو ۶ ساخته شده و مصرف سوخت ترکیبی آن در ازای پیمایش ۱۰۰ کیلومتر مسافت، حدود ۸.۱ لیتر اعلام شده است.

خودرو بانک

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها