جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط فروش کی ام سی T8، خرید پیکاپ کرمان موتور با اقساط 36 ماهه

30 آذر 1402
شرایط فروش کی ام سی T8، خرید پیکاپ کرمان موتور با اقساط 36 ماهه

به گزارش بانک اول شرکت کرمان موتور مشخصات و جدول قیمت فروش اقساطی خودروی کی ام سی T8 را به مناسبت شب یلدا به همراه خدمات ویژه منتشر کرده است.

در این طرح فروش، قیمت قطعی پیکاپ تی ۸ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان می باشد. بر اساس اعلام کرمان موتور شرایط فروش از روز شنبه مورخ دوم دی ماه آغاز می شود و تا 15 دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش برای پیکاپ T8 در این طرح، با اقساط ۱۸، ۲۴، ۳۰ و ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است. در تمامی موارد، تحویل خودرو، ۱۵ روزه خواهد بود.

در طرح فروش ۱۸ ماهه، پیش پرداخت ۵۵۰ میلیون بوده و اقساط به صورت ماهیانه ۳۰ میلیون تومان است. برای یک ماه پس از آخرین قسط نیز یک چک به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از مشتریان دریافت می شود.

پیش پرداخت طرح ۲۴ ماهه مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان است و اقساط ماهیانه نیز ۲۰ میلیون تومان لحاظ شده است. برای بیست و پنجمین ماه (یک ماه پس از اتمام اقساط) هم یک فقره چک به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان دریافت می شود. در این طرح به عنوان خدمات ویژه، سرویس ادواری رایگان تا ۲۰ هزار کیلومتر برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

طرح ۳۰ ماهه با پیش پرداخت ۷۵۰ میلیونی و اقساط ماهیانه ۱۵ میلیونی همراه است. چک تسویه حساب (یک فقره چک به تاریخ یک ماه پس از آخرین قسط) هم برای این طرح، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان است. در طرح ۳۰ ماهه، به عنوان خدمات ویژه، سرویس ادواری رایگان تا پیمایش ۴۰ هزار کیلومتر برای مشتریان لحاظ شده است.

اما بی تردید جذاب ترین شرایط فروش این طرحِ یلدایی، نوع ۳۶ ماهه آن است. در این طرح، مبلغ پیش پرداخت، اقساط ماهیانه و چک تسویه حساب (به تاریخ یک ماه پس از آخرین قسط) به ترتیب ۸۵۰، ۱۰ و ۴۵۰ میلیون تومان است. سرویس های ادواری رایگان تا ۶۰ هزار کیلومتر نیز از دیگر ویژگی های جذاب طرح ۳۶ ماهه به حساب می آید که قطعا برای مشتریان، رضایت خاطر فراوانی را به همراه خواهد داشت؛ ضمن اینکه اقساط ماهیانه ۱۰ میلیونی نیز امکان خرید این خودرو را برای قشر وسیع تری، فراهم می نماید.

متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به سایت فروش کرمان موتور مراجعه نمایند.

جدول شرایط فروش کی ام سی T8 کرمان موتور ویژه یلدا 1402

خودرو شرایط فروش پیش پرداخت (میلیون تومان) اقساط ماهیانه (میلیون تومان) چک تسویه حساب (میلیون تومان) خدمات ویژه
جک T8 ۱۸ ماهه ۵۵۰ ۳۰ ۶۵۰ سرویس ادواری رایگان تا ۲۰ هزار کیلومتر
جک T8 ۲۴ ماهه ۶۵۰ ۲۰ ۶۰۰ سرویس ادواری رایگان تا ۲۰ هزار کیلومتر
جک T8 ۳۰ ماهه ۷۵۰ ۱۵ ۵۰۰ سرویس ادواری رایگان تا ۴۰ هزار کیلومتر
جک T8 ۳۶ ماهه ۸۵۰ ۱۰ ۴۵۰

سرویس ادواری رایگان تا ۶۰ هزار کیلومتر

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها