دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش فوری دو محصول پرطرفدار سایپا / ۹۰ روزه صاحب خودرو شوید

02 دی 1402
فروش فوری دو محصول پرطرفدار سایپا / ۹۰ روزه صاحب خودرو شوید

امکان ثبت نام دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا اس با قیمت مصوب کارخانه از فردا یکشنبه در سامانه ثبت نام خودروهای داخلی فعال خواهد شد.

به گزارش بانک اول سایپا یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده و از طریق همکاری با شرکت‌های خودروسازی معروف بین المللی مانند کیا، رنو و دایهاتسو، خودروهای متنوعی را با نام تجاری "سایپا" در داخل و خارج از ایران تولید می‌کند. در طی سال‌های فعالیت خود، سایپا توانسته است با عرضه خودروهای با کیفیت و قیمت مناسب، جایگاه مناسبی در بازار خودرو ایران را دست یابد.

به اطلاع میرساند امکان ثبت نام خودروهای شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس DA برای متقاضیان جدید خرید خودرو که حائز شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های اعلام شده در این بخشنامه می‌باشند و تاکنون در سامانه یکپارچه تخصیص نسبت به ثبت نام خودرو اقدام ننموده‌اند. از فردا یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ و یا تا تکمیل ظرفیت (هر کدام که زودتر فرا برسد) فراهم خواهد شد.

لذا مشتریان محترم با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت نام و واریز وجه جهت خرید یکی از محصولات شاهین اتوماتیک یا ساینا اس ِDA اقدام نمایند.

طرح فروش فوق العاده شاهین اتوماتیک و ساینا S


اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها