جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش فوری و پیش فروش نیو پرشیا ایران خودرو ویژه دی ماه آغاز شد+ جدول

02 دی 1402
 فروش فوری و پیش فروش نیو پرشیا ایران خودرو ویژه دی ماه آغاز شد+ جدول

شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوری و پیش فروش خودرو سورن پلاس ویژه دی 1402 را اعلام کرد

به گزارش بانک اول به اطلاع متقاضیان و نمایندگی های مجاز میرساند، شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) و پیش فروش (قابل انتخاب) محصول ایران خودو به نام  سورن پلاس صرفا جهت اولویت های مندرج در این بخشنامه اعلام می شود.

شرکت ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از آغاز فروش فوق العاده سورن پلاس دوگانه سوز با موتورXU۷P که با عنوان جایگزین پژو پارس تولید شده است خبر داد. قیمت کارخانه سمند سورن پلاسXU۷P حوالی ۳۵۹ میلیون تومان اعلام شده است که با همین نرخ به فروش می‌رسد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت های پاییز 1403 به این شرکت اعلام شده به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان پیامک ارسال گردیده، امکان ثبت نام در این بخشنامه را دارند.

فروش سورن پلاس ایران خودرو

مشخصات فنی سمند سورن پلاس  XU۷P

فوری / آغاز فروش نیوپرشیا ایران خودرو + جزییات دی ۱۴۰۲

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها