دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

فرصت ۳ ماهه مردم برای دریافت سند زمین سکونتگاه های غیررسمی

04 دی 1402
فرصت ۳ ماهه مردم برای دریافت سند زمین سکونتگاه های غیررسمی

معاون وزیر راه و شهرسازی از مهلت سه ماهه مردم برای دریافت زمین های تصرف شده در سکونتگاه های غیررسمی خبر داد.

به گزارش بانک اول محمد آئینی در نشست خبری با اشاره به برنامه دولت برای سنددار کردن زمین های تصرف شده توسط مردم در سکونتگاه های غیررسمی، اظهار کرد: در حال حاضر 30 درصد این زمین ها سند دارد و 70 درصد فاقد سند هستند که بخشی از این 70 درصد تصرفی است.

وی افزود: مردم تا پایان سال یعنی سه ماه فرصت دارند تا با ثبت نام در سامانه تسهیلات شرکت بازآفرینی شهری ایران به نشانی Facility.udrc.irبرای دریافت سند زمین تصرفی اقدام کنند.

وی بیان کرد: تا امروز 24 هزار و 320 نفر برای دریافت سند ثبت نام کرده اند و برای 1079 سند تاکنون صادر شده است.

وی یادآور شد: حدود 1800 هکتار از زمین‌های تصرف شده متعلق به دولت است./تسنیم

اخبار مرتبط
رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.
بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.
درک این عادت‌ها اهمیت سواد مالی را روشن می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را به هر کسی که به دنبال بهبود رفاه اقتصادی خود است ارائه می‌دهد.
كشورهای جديدی مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه ۱۵۰ سال پيش وضعيت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه‌يافته و ثروتمند هستند. تفاوت در رفتارهایی است كه در طول سال‌ها فرهنگ و دانش نام گرفته است. وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پيشرفته و ثروتمند را تحليل می‌كنيم، متوجه می‌شويم كه اكثريت غالب آنها از اصول زير در زندگی خود پيروی می‌كنند:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها