دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

حراج بزرگ دولت/ از این سایت خودرو بخرید + لینک ثبت‌نام

11 دی 1402
حراج بزرگ دولت/ از این سایت خودرو بخرید + لینک ثبت‌نام

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول گفت: نهمین مزایده سراسری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با ارزش پایه ۱۵۰۰ میلیارد تومان امروز برگزار می‌شود.

به گزارش بانک اول آقای سعید غلامی باغی افزود: متقاضیان می‌توانند پس از بازدید از سایت سازمان به آدرس: www.tamliki.ir و یا مراجعه به سامانه ستاد تدارکات ایران به آدرس: setadiran.ir مشخصات و جزئیات کالاهای عرضه شده در مزایده را که در ۱۵۰۰ دسته بندی کالایی است، مشاهده و با مراجعه به انبارهای سازمان در ۳۰ استان کالاها را از نزدیک رویت کرده و پیشنهادات خود را تا روز دوشنبه ۱۸ دی ماه در سامانه ستاد تدارکات ایران درج کنند.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول افزود: رمزگشایی و اعلام برندگان این مزایده در روز شنبه ۲۳ دی ماه صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در این مزایده کالاهای متنوع و متعددی از جمله خودروی سواری، وسایل راهسازی، تجهیزات الکترونیکی، طلا و ابزارآلات و کالاهای متنوع دیگر عرضه می‌شود.

غلامی باغی بیان کرد: همچنین بیش از ۱۷۶ دستگاه وسایل نقلیه شامل ۶۷ دستگاه سواری، ۴۴ دستگاه اتوبوس، ۶۱ دستگاه راهسازی و ۴ دستگاه ماشن آلات راهسازی در این مزایده عرضه می‌شود که استفاده از آن‌ها می‌تواند بخشی از نیازهای حمل و نقل، صنایع و معادن کشور را تامین کند.

اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها