شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین وضعیت پروندۀ تتلو

11 دی 1402
آخرین وضعیت پروندۀ تتلو

یک منبع آگاه در خصوص آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو ضمن بیان اتهامات، گفت: پرونده وی در مرحله بازپرسی است.

به گزارش بانک اول،«امیرحسین مقصودلو»، پانزدهم آذرماه امسال توسط پلیس ترکیه بازداشت و از مرز بازرگان تحویل ایران شد. همان زمان با دستور قضائی «تتلو» بازداشت شد و گمانه‌زنی‌ها درخصوص اتهامات وی مطرح شد.

در همین رابطه یک منبع آگاه درگفت‌وگو با خبرگزاری فارس، تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستجهن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای مخابر و مخابراتی‌، انتشار و توزیع محتویات مستهجن در قالب تولید و پخش کلیپ و آهنگ و تصاویر و آثار هنری حاوی تصاویر و صحنه‌های مبتذل و مستهجن (زنان و دختران نیمه برهنه در فضای مجازی با وصف حرفه قراردادن) دایر کردن قمارخانه، سایت شرط‌بندی، ترغیب، تطمیع یا تهدید افراد جهت دستیابی به محتویات مستهجن یا تسهیل آن؛ تحریک و ترغیب افراد خصوصا نسل جوان به ارتکاب جرائم منافی عفت و انحرفات جنسی و تشویق مردم به فساد و فحشاء را از جمله اتهامات امیرحسین مقصودلو برشمرد.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه این پرونده در مرحله بازپرسی افزود: در پرونده مقصودلو نام چهار متهم دیگر نیز به چشم می‌خورد.

اخبار مرتبط
حقوق شامل مستمری بازنشستگی، حقوق کارمندی و ... می ‌شود که به بازماندگان واجد شرایط طبق قوانین مربوطه پرداخت می‌شود. در پی فوت هر شخص، حقوق و تعهدات او به بازماندگانش منتقل می ‌شود. شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت حقوق بازماندگان، بسته به نوع شغل و سازمان مربوطه متفاوت است.
استعلام، فرایندی است که هدف آن افزایش دانش، برطرف کردن شک، یا حل مسئله باشد.
رئیس کل بانک مرکزی به دنبال انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی موسسه مصاف در فضای مجازی، ضمن تاکید بر خلاف قانون بودن این اقدام نادرست از سوی هر فرد و جریانی، طی جلسه عصر پنج‎شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه دستور پیگیری فوری و بررسی ابعاد مختلف آنرا صادر کرد و گفت: اگر محرز شود ارسال اطلاعات مالی این موسسه از طرف شبکه بانکی بوده باشد با عاملان این اقدام غیرقانونی شدیدا برخورد خواهد شد.
دستمزد کار ساعتی سال ۱۴۰۳ برای هر ساعت کار عادی برابر با ۲۸۹.۶۷۴ ریال است. بر اساس اضافه کاری طبق قانون کار، حقوق هر ساعت اضافه کاری برابر ۱.۴ حقوق پایه محاسبه می‌شود. پس با توجه به حقوق ساعتی وزارت کار برای حقوق پایه، مبلغ ساعت اضافه کاری برابر با ۴۵۶.۲۳۷ ریال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها