یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

این خودروها از معاینه فنی معاف شدند

16 دی 1402
این خودروها از معاینه فنی معاف شدند

سخنگوی دبیرخانه کارگروه صیانت از وسایل نقلیه تاریخی گفت: صدور ۱۰روزه شناسنامه مالکیت و پلاک تاریخی و معافیت وسایل نقلیه دارای پلاک تاریخی از معاینه فنی به تصویب رسید.

به گزارش بانک اول  امید شریفی اظهار کرد: موضوع چگونگی تردد و معافیت از معاینه فنی، همواره از دغدغه‌ها و مشکلات مالکان خودروهای دارای پلاک تاریخی بود که با اهتمام و پیگیری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان دبیرخانه کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی و نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که خود نیز یکی از اعضای اصلی کارگروه است، همچنین به استناد اصل صد و سی و هشتم قانون اساسی و برای حفظ منافع مالکان با در نظر گرفتن قوانین ملی و بین‌المللی، به تصویب رسید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بر این اساس، با مصوبه جدید دولت که در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ توسط معاون اول رئیس جمهوری ابلاغ شد، مالکان وسیله‌های نقلیه دارای پلاک تاریخی با ثبت درخواست در سامانه‌های آنلاین، می‌توانند بدون مشکل در معابر عمومی تردد داشته باشند و همچنین از دریافت معاینه فنی، معاف هستند.

اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها