یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

صعود ناگهانی قیمت خودروهای چینی در بازار+ قیمت جدید

19 دی 1402
صعود ناگهانی قیمت خودروهای چینی در بازار+ قیمت جدید

قیمت خودروهای چینی طی دوهفته اخیر افزایش سنگینی را ثبت کرده است.

به گزاش بانک اول، قیمت خودروهای چینی طی دوهفته اخیر افزایش سنگینی را ثبت کرده است. بر اساس قیمت محصولات بهمن موتور، قیمت دیگنیتی پرایم صفر در بازار یک میلیاردو۸۵۰ میلیون تومان است که از اول دی تا به امروز ۱۸۰ میلیون گران شده است.

همچنین قیمت فیدلیتی پرایم پنج نفره صفر نیز به یک میلیاردو۷۵۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای افزایش ۱۸۵میلیون تومانی است. بررسی قیمت محصولات کرمان موتور حاکی از افزایش قیمت خودر جک اتومات مدل S۳ است. این خودرو نزدیک به ۱۰۰ میلیون گران شده است. قیمت کی ام سی J۷ نیز ۹۰ میلیون بالا رفته است.

همچنین بر اساس قیمت محصولات مدیران خودرو امروز قیمت فونیکس FX پریمیوم یک میلیاردو۸۶۰ میلیون تومان است و ۱۰۰ میلیون گران شده است. قیمت صفر چری تیگو ۷ IE نیز با افزایش ۱۰۵ میلیونی به روز شده است.

قیمت خودروهای چینی بازار آزاد

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
دیگنیتی پرایم ۱۴۰۲ صفر ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرایم پنج نفره ۱۴۰۲ صفر ۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S۳ اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J۷ ۱۴۰۲ صفر ۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
چری آریزو ۵T IE ۱۴۰۲ صفر ۱,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX پریمیوم ۱۴۰۲ صفر ۱,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
چری تیگو ۷ IE ۱۴۰۲ صفر ۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
 
 
 
اخبار مرتبط
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.
قیمت کارخانه ای فردا موتورز برای سوبا m۴ صفر مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو فردا به دست خواهید آورد.
به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها