شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

جزئیات پرداخت وام 50 میلیون تومانی بانک سینا با اقساط 2 میلیونی

21 دی 1402
جزئیات پرداخت وام 50 میلیون تومانی بانک سینا با اقساط 2 میلیونی

صاحبان سپرده قرض الحسنه در بانک سینا در صورت تمایل امکان درخواست برای وام 50 میلیون تومانی با سود 23 درصد و سقف پرداخت اقساط36 ماه را دارند.

به گزارش بانک اول صاحبان سپرده قرض الحسنه در بانک سینا در صورت تمایل امکان درخواست برای وام 50 میلیون تومانی طرح «لیلیوم» این مجموعه را دارند. این تسهیلات نیازی به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن سیبانک قابل درخواست است. این طرح تسهیلاتی در گروه خدمات بانکداری خرد بانک سینا قرار دارد.

افرادی که حساب مورد نظر برای درخواست وام لیلیوم را دارند باید حداقل بین دو و حداکثر شش ماه میانگین سپرده ایجاد کنند. سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و سقف مدت زمان پرداخت اقساط آن به 36 ماه می‌رسد. دریافت این وام به ارائه ضامن رسمی احتیاج ندارد اما بانک مشتریان را اعتبارسنجی می‌کند. این وام 50 میلیون تومانی به افرادی تعلق خواهد گرفت که رتبه اعتباری آ داشته باشند. حداکثر مبلغ این تسهیلات برای افراد دارای رتبه اعتباری بی 20 میلیون و رتبه اعتباری سی 10 میلیون تومان اعلام شده است.

اگر شخصی امکان دریافت وام 50 میلیون تومانی را داشته باشد، با توجه به نرخ سود و زمان بازپرداخت اعلامی، میزان هر قسط برای وی 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد رسید. جمع رقم وام و سود آن نیز 69 میلیون و 777 هزار و 499 تومان است.

امکان انتقال امتیاز طرح لیلیوم بانک سینا وجود دارد؟

لازم به ذکر است این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان پرداخت می‌شود. افرادی که به هر دلیلی در جریان دریافت تسهیلات مذکور مایل به ادامه فرآیند نباشد، امکان انتقال امتیاز آن را دارند. منتهی امتیاز این تسهیلات تنها به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر یا برادر قابل انتقال است.

اخبار مرتبط
از آنجایی که این طرح قرض الحسنه است، بانک ملی به غیر از دو و چهار درصد کارمزد، سود دیگری برای آن تعیین نکرده است. مدت زمان بازپرداخت نیز ۶۰ ماهه است. حال با احتساب سقف ۳۰۰ میلیون تومانی وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و ۵۲۴ هزارتومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده به بانک، ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزارتومان خواهد بود.
داشتن جواز کسب معتبر: کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار ضروری است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای نخستین بار در سازمان تاکسیرانی وام‌هایی را برای تعمیرات خودرو می‌دهیم، بسیاری از تاکسی‌ها در تهران وجود دارند که نواقصی در بخش‌های ایمنی فنی و آلایندگی دارند، اما مشمول طرح نوسازی نمی‌شوند، چراکه خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سال برسد.
به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان موسسه اعتباری ملل ، این موسسه وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها