یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش اقساطی همراه با وام این خودرو شاسی بلند آغاز شد+ مبلغ اقساط

22 دی 1402
فروش اقساطی همراه با وام این خودرو شاسی بلند آغاز شد+ مبلغ اقساط

با پرداخت 500 میلیون تومان صاحب شاسی بلند صفر شوید!

به گزارش بانک اول شرایط فروش اقساطی خودرو  بک X3 در دی 1402 اعلام شد. شرکت خودروسازان بم شاسی بلند کوچک چینی Bac X3 را به‌شکل اقساطی در دی ماه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت خودروسازان بم مدتی قبل مونتاژ بک X3 پرو را آغاز کرد و اکنون در دی ماه 1402 قصد دارد این شاسی بلند چینی کوچک را به‌شکل اقساطی به مشتریان عرضه کند. در این بخش با جزئیات شرایط فروش بک ایکس ۳ پرو آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش اقساطی خودرو  بک X3 – دی 1402

شرکت خودروسازان بم در این طرح، شاسی بلند کوچک چینی بک ایکس ۳ را با قیمت نهایی ۱ میلیارد تومان به مشتریان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان و با دریافت تسهیلات به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنند. همچنین مدت اقساط وام خودرو در این طرح ۱۲ ماهه بوده و فاصله اقساط نیز هر سه ماه یک فقره چک در نظر گرفته شده است. ضمن این‌که نرخ سود نیز در این طرح ۲۶ درصد خواهد بود.

فروش ایکس 3 اقساطی

اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها