دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

امکان انتقال گواهی اسقاط برای واردکنندگان کشنده فراهم شد/ متقاضیان هر چه سریعتر اقدام کنند

24 دی 1402
امکان انتقال گواهی اسقاط برای واردکنندگان کشنده فراهم شد/ متقاضیان هر چه سریعتر اقدام کنند

به گزارش بانک اول رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تاکید و اعلام کرد که واردکنندگان کشنده‌ها که در صفحات خود، دارای گواهی اسقاط هستند، هرچه سریع‌تر نسبت به الصاق واردات خود یا واگذاری آن‌ها اقدام کنند.

طبق اعلام ستاد نوسازی ناوگان اسقاط خودروهای فرسوده به ایسنا، مهران سالاریه، ضمن اشاره به تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو در هیات دولت، اظهار کرد: بر این اساس تعداد گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری کشنده‌ها افزایش یافته است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده افزود: در عین حال با توجه به این امر قطعا قیمت گواهی اسقاط خودروهای سنگین نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

امکان انتقال گواهی اسقاط برای واردکنندگان کشنده

وی همچنین با اشاره به اینکه، ستاد در جهت جلوگیری از متضرر شدن واردکنندگانِ دارای گواهی اسقاط در صفحات خود،  از چند روز گذشته  امکان انتقال گواهی اسقاط آن‌ها به سایر واردکنندگان را فراهم کرده است، گفت: با توجه به ایتکه این امکان به صورت محدود تا زمان ابلاغ آیین‌نامه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو باز شده است، بنابراین تاکید می‌شود دارندگان این گواهی‌ها هر چه سریع‌تر در مهلت باقی‌مانده، نسبت به الصاق واردات خود یا واگذاری آن به سایر واردکنندگان اقدام کنند تا مشمول ضرر و زیان احتمالی نشوند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده خاطرنشان کرد: در عین حال انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت مربوطه نیز اعلام آمادگی کرده است تا به صورت رایگان در این مدت نسبت به معرفی خریداران به فروشندگان اقدام کند.

وی در پایان در پاسخ به سوال که آیین‌نامه مذکور بالاخره چه زمانی ابلاغ خواهدشد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بزودی آیین نامه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو ابلاغ و اجرایی شود./ایسنا

اخبار مرتبط
طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها