دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا+جدول

25 دی 1402
شرایط فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا+جدول

امکان واریز وجه خودرو برای خریداران شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس فراهم شد.

به گزارش بانک اول ، سایپا اعلام کرد پیرو انتشار نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس- DA اقدام نموده و در تاریخ 1402/10/24 پیامک برای آنها ارسال شده  امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می شود.

اخبار مرتبط
هیات وزیران مصوبه مجاز بودن وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از ۵ سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی را ابلاغ کرد.
سازمان حمایت اعلام کرد: براساس تبصره ۲ ماده ۴ «عرضه کننده حق واگذاری یا استفاده از خودروی مسترد شده را پیش از رفع عیب ندارد خودروی مزبور پس از رفع عیب و نقص قبلی و با اعلام صریح عیوب مزبور در اسناد واگذاری مجاز می باشد.»
هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.
پیکاپ تی۸ به سه روش اقساط و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و 697 میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش اول با اقساط ۱۸ ماهه، نخست مبلغ 997,000,000 تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. تسویه‌حساب به وسیله 6 فقره چک با فاصله سه‌ماهه هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان صورت می‌گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها