شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

۱۱ هزار دستگاه دناپلاس تا ۱۵ روز آینده تحویل مشتریان سامانه یکپارچه می‌شود

28 دی 1402
۱۱ هزار دستگاه دناپلاس تا ۱۵ روز آینده تحویل مشتریان سامانه یکپارچه می‌شود

به گزارش بانک اول به دنبال صدور مجوز شماره‌گذاری ۱۱ هزار دستگاه دناپلاس توسط سازما استاندارد در روز 26 دی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی روز 27 دی از ایران خودرو بازدید کرد تا از نزدیک در جریان فرآیند تحویل خودروهای مذکور به مشتریان قرار گیرد.

احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی روز گذشته به اتفاق هیات همراه، ضمن بازدید از ایران‌خودرو، در جریان وضعیت شماره‌گذاری و تحویل دناپلاس، محصولی که روز سه‌شنبه هفته جاری مجوز شماره‌گذاری آن توسط سازمان استاندارد صادر شد، قرار گرفت.

مدیران ایران‌خودرو در این بازدید اعلام کردند که خودروهای مذکور پیش‌تر در سامانه یکپارچه به فروش رسیده‌اند، اما به دلیل تغییر در سیستم قفل خودرو با هدف ارتقای سیستم ایمنی که نیاز به اخذ تاییدیه جدید از سوی سازمان استاندارد داشت، به دلیل زمان‌بر بودن فرایند صحه‌گذاری، تحویل‌شان به تعویق افتاده بود.

همچنین اعلام شد که با صدور تاییدیه روز گذشته از سوی سازمان استاندارد، این خودروها ظرف ۱۵ روز به مشتریان از قبل تعیین شده و با قیمت مصوب پیشین تحویل داده خواهد شد.

رئیس سازمان تعزیرات نیز پس از توضیحات مدیران ایران خودرو درباره مدت زمان مورد نیاز برای تحویل خودروهای مذکور، تاکید کرد: در ۱۵ روز آینده بازدید مجددی از پارکینگ‌ها به عمل خواهد آمد تا نسبت به فرایند تحویل تمامی خودروها و رضایت مشتریان نظارت لازم صورت گیرد.

اصانلو اظهار امیدواری کرد: با ازسرگیری توزیع و تحویل دناپلاس درکنار روند عرضه سایر محصولات، میزان شکایات مردمی هم کاهش یابد.

در راستای ارتقای رضایتمندی مشتریان، پروژه بهبود ایمنی قفل در محصول دناپلاس از آذرماه به اجرا گذاشته شد./فارس

اخبار مرتبط
اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ قرار است روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.
هنگامی که کاربر با کارت سوخت غیرفعال‌شده برای سوخت‌گیری مراجعه می‌کند، با کد خطای ۲۵ روبه‌رو خواهد شد. این کد هنگامی به کاربر نمایش داده می‌شود که کارت سوخت او از نظر فیزیکی مشکل پیدا کرده یا آن‌که غیرفعال شده باشد. نمایش این کد به معنای عدم امکان استفاده از کارت سوخت است. در این حالت باید برای صدور کارت سوخت جدید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها