پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی پاناروما اعلام شد

02 بهمن 1402
شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی پاناروما اعلام شد

شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی پاناروما ارتقا یافته ویژه متخبین اولویت های زمستان ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش بانک اول شرکت ایران خودرو شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی پاناروما ارتقا یافته را پیش پرداخت معادل ۲,۴۹۲,۹۲۱,۷۶۳ ریال ویژه منتخبین سامانه یکپارچه با تحویل مرداد 1403 عرضه نموده که مبلغ پیش پرداخت حدود ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است. این خودرو در رنگ‌های مشکی ،آبنوس خاکستری نقره ای تیتانیوم قرمز دو پوششه آبی کاسپین، نقره ای قابل سفارش است.

شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی پاناروما ارتقا یافته بهمن 1402

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته با کد کلاس ۶۰۰۲۳ خودرو
مرداد ۱۴۰۳ تحویل
۱۰۷۶۱۱ برنامه فروش
۲,۴۹۲,۹۲۱,۷۶۳ پیش پرداخت (ریال)
0 سود مشارکت و انصراف
مشکی ،آبنوس خاکستری نقره ای تیتانیوم قرمز دو پوششه آبی کاسپین، نقره ای رنگ های قابل عرضه
مبلغ پیش پرداخت حدود ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است. میزان پیش پرداخت

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ دستی پاناروما

پژو ۲۰۷ دستی پاناروما ارتقا یافته با پیشرانه نام آشنای TU5 با حجم ۱.۶ لیتری و ۴ سیلندر خطی به بازار عرضه شده است. این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را دارد و با جعبه‌دنده دستی ۵ سرعته مجهز شده است. نیروی محرکه از طریق جعبه‌دنده به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

سیستم ترمز این خودرو شامل دیسک در بخش جلو و عقب است و فرمان آن به صورت برقی و کمکی طراحی شده است.

پژو ۲۰۷ دستی جدید به سقف پانوراما

از نظر امکانات رفاهی، پژو ۲۰۷ دستی جدید به سقف پانوراما با سایه‌بان دستی، سیستم کروز کنترل، کنترل الکترونیکی پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ‌های آلومینیومی، صفحه کیلومترشمار لمسی، سنسور فشار باد تایر، نمایشگر تعویض دنده، چراغ‌های روشنایی روز، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین دید عقب، صندلی عقب تاشو، سیستم صوتی اپل کارپلی، اندروید اتو و غیره مجهز شده است.همچنین آینه‌های الکتروکرومیک، تریم داخلی چرم و پارچه از دیگر امکانات رفاهی این خودروست.

اخبار مرتبط
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.
براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها