دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

عرضه همزمان خودروهای برقی و وارداتی در سامانه یکپارچه

02 بهمن 1402
عرضه همزمان خودروهای برقی و وارداتی در سامانه یکپارچه

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروهای برقی و وارداتی همزمان در سامانه عرضه خواهند شد تا مردم بتوانند انتخاب کنند.

به گزارش بانک اول  عباس علی‌آبادی امروز در حاشیه بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بازار خودرو رو به بهبود است، گفت: اما یک عده در این بازار حضور دارند که به فکر منافع خود و سودهای کلان هستند و از این فضا سوءاستفاده می‌کنند. با این حال مردم هم باید صبوری کنند.

وی از رشد تولید خودروهای داخلی و مونتاژی در سال جاری خبر داد و گفت: عرضه آزاد در خودروهای وارداتی انجام می‌شود، چراکه تا پایان سال هم تعهدات انجام خواهد شد و از سوی دیگر واردات خودرو نیز ادامه دارد. همچنین خودروهای برقی و وارداتی همزمان در سامانه عرضه خواهد شد تا مردم بتوانند انتخاب کنند.

علی آبادی در خصوص اختصاص خودرو به جانبازان گفت: این موضوع در کارگروه وزارت صمت مطرح و با نظر مثبت تایید شده و بعد از تصویب در دولت اجرا خواهد شد. البته این موضوع  برای سال آینده در برنامه هم دیده شده است.

وزیر صمت در پایان گفت: از سال آینده همه شرکت‌ها باید در رتبه‌بندی شرکت کنند تا مشخص شود در چارچوب سیاست‌های ملی حرکت می‌کنند یا نه. در غیر این صورت نمی‌توانند از مزیت‌های ارز، تسهیلات و غیره استفاده کنند./ایسنا

اخبار مرتبط
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.
قیمت وانت نیسان ۷ تا ۱۲ درصد افزایش یافت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها