پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

عکس زیباترین استایل ترلان پروانه تاکنون ! / خانم بازیگر سریال سرزمین مادری همه رو شوکه کرد !

06 بهمن 1402
عکس زیباترین استایل ترلان پروانه تاکنون ! / خانم بازیگر سریال سرزمین مادری همه رو شوکه کرد !

در خبر زیر عکسی از استایل شیک و خاص خانم ترلان پروانه بازیگر را مشاهده میکنید.

عکسی از استایل خاص و شیک خانم ترلان پروانه مورد توجه قرار گرفته است. ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلویزیون و جز بازیگرانی است که کارهنری را از کودکی آغاز کرده است. در ادامه عکسی از استایل خاص خانم ترلان پروانه را مشاهده میکنید.

ترلان پروانه

بیوگرافی کامل ترلان پروانه :

در ادامه زندگی نامه کامل سلبریتی جوان ترلان پروانه را مرور می کنیم:

نام:ترلان

نام خانوادگی:پروانه

تاریخ تولد:1377/4/18

محل تولد:شیراز

حرفه:بازیگر سینما و تلویزیون

تحصیلات:رشته گرافیک

زندگینامه ترلان پروانه:

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

رشته تحصیلی ترلان پروانه

ترلان پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

گیاه خواری ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد

ترلان پروانه

ترلان پروانه و آشپزی

آشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.

ورزش مورد علاقه خانم پروانه

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

اولین بازی ترلان پروانه در سه سالگی

برای اولین بار در ۳ سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.
ورود به سینمای ترلان

ترلان پروانه بعد از بازی در سریال تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ، ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادر‌ها و شبی از شب‌ها در سال ۱۳۸۳، در سال ۱۳۸۴ در پنج فیلم سینمایی دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می‌شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد.

اولین سریال ترلان پروانه

در سال ۱۳۸۲ اولین بار با سریال بچه‌های پایش به مجموعه‌های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال ۸۳ حضور داشت.

عکس ترلان پروانه

اولین فیلم سینمایی

اولین حضورش در سینما با فیلم رویای آخر رقم خورد.

فیلم‌های سینمایی ترلان پروانه

آهوی پیشونی سفید ۲، ۱۳۹۶
جاده قدیم ۱۳۹۶
گشت ۲، ۱۳۹۵
فراری ۱۳۹۴
درنا دختر آهو ۱۳۹۳
شیفت شب ۱۳۹۳
مردن به وقت شهریور ۱۳۹۲
زندگی مشترک آقای محمودی و بانو ۱۳۹۱
به خاطر پونه ۱۳۹۱
بی خداحافظی ۱۳۹۰
آهوی پیشونی سفید ۱۳۹۰
انسان‌ها بازیگر محسن توکلی ۱۳۸۹
خروس بی محل ۱۳۸۸
نصف مال من، نصف مال تو ۱۳۸۵
پاپیتال ۱۳۸۵
عاشق ۱۳۸۵
چپ دست ۱۳۸۴
مادر صدامو می‌شنوی ۱۳۸۴
زن بدلی ۱۳۸۴
بالا بلند ۱۳۸۴
دغدغه ۱۳۸۴

اخبار مرتبط
محسن سهرابی فعال رسانه‌ای با انتشار پستی در شبکه ایکس نوشت: ‏۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان هزینه ‎فروغی و ‎جبلی برای حضور ‎سلبریتی‌ها در برنامه شب عید شبکه 3
در واپسین روزهای سال در کنار مرور بخش‌های مختلف سینما می‌توان، یک قسمت دیگر را مرور کرد، بخشی که البته یادآوری آن همراه با اندوه است و آن درگذشت چهره‌های مختلف سینمایی است، سینمای ایران وام دار نقش‌آفرینان و نقش‌سازان بی‌تکراری است که در رشد و بالندگی آن سهم بسزایی داشته‌اند و جای خالی‌شان هرگز پرشدنی نیست. به سنت سال‌های قبل گرامی می‌داریم یاد همه آنهایی که حالا در میان ما نیستند:
پیکر این بازیگر جوان چهارشنبه، ۱۰ صبح در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد. همچنین اعلام شده است مراسم یادبود این بازیگر روز جمعه ـ ۱۱ اسفند ماه ـ در مسجد الجواد واقع در میدان هفتم تیر برگزار خواهد شد.
در پی انتشار این لیست در فضای مجازی فشارهای زیادی بر این افراد وارد آمده و برخی از آن‌ها به این ماجرا واکنش‌ نشان داده‌اند. این واکنش‌ها از عذرخواهی و ابراز تاسف تا حتی طلبکاری و شانه خالی کردن متفاوت است. به عنوان مثال یکی از بازیگران گفته که او هم فریب خورده و پیگیر ماجرا است و در طرف دیگر بازیگر دیگری با بیان این که به من ربطی ندارد شانه از ماجرا خالی می‌کند و این وسط تنها مردمی مانده‌اند که با ترسیم رویای خرید گوشی حالا باید جای آیفون، پرونده به دست پله‌های کلانتری و مراجع قضایی را به امید ا

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها