یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات تبدیل اختیاری دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم به ریسپکت۲

14 بهمن 1402
جزئیات تبدیل اختیاری دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم به ریسپکت۲

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه از امکان تبدیل اختیاری دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم نوبت زمستان به خودروی ریسپکت۲ خبر داد.

به گزارش  بانک اول  شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه از امکان تبدیل اختیاری دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم نوبت زمستان به خودروی ریسپکت2 خبر داد. این طرح با ظرفیت محدود و ویژه متقاضیان عادی جوانی جمعیت سامانه یکپارچه با اولویت‌بندی زمستان است.

لذا متقاضیان طرح جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه با اولویت‌بندی زمستان که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند می‌توانند از ساعت 10:00 روز شنبه 14 بهمن تا ساعت 24:00 یکشنبه 22 بهمن سال جاری یا تا اتمام ظرفیت با مراجعه به سامانه فروش شرکت بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com از قسمت واریز وجه اقدام کنند. مشارکت کنندگان در این طرح خودروی خود را هفته سوم اسفند سال جاری و با مدل 1403 تحویل خواهند گرفت.

اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها