دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

اعطای تسهیلات کمک هزینه ثبت نام خرید خودروی وارداتی در بانک ایران زمین

15 بهمن 1402
اعطای تسهیلات کمک هزینه ثبت نام خرید خودروی وارداتی در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.

به گزارش بانک اول با آغاز ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، بانک ایران زمین در دو سطح به مبالغ 1 و 2 میلیارد ریال به متقاضیان این طرح تسهیلات اعطا می کند.

متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات پس از افتتاح حساب یا اعلام حساب خود در بانک ایران زمین به عنوان حساب وکالتی و تامین مبلغ پیش پرداخت برای معرفی حساب به سازمان حمایت، از این تسهیلات بهره مند شوند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به یکی از شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره 02124809 تماس حاصل کنند. /تسنیم

اخبار مرتبط
قیمت وانت نیسان ۷ تا ۱۲ درصد افزایش یافت.
تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها