پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط فروش نقدی پیکاپ کی ام سی T9 کرمان موتور با تحویل 90 روزه

25 بهمن 1402
شرایط فروش نقدی پیکاپ کی ام سی T9 کرمان موتور با تحویل 90 روزه

شرکت خودروسازی کرمان موتور، آخرین محصول جدید خود را با نام تجاری "کی ام سی T9" به بازار عرضه می‌نماید. این پیکاپ با قیمت مصوب 1.950 میلیارد تومان به مشتریان واجد شرایط عرضه خواهد شد.

به گزارش بانک اول پیش‌فروش این محصول از روز پنجشنبه 26 بهمن ماه 1402 آغاز خواهد گردید و متقاضیان می‌توانند از ساعت 8 صبح به نمایندگی‌های معتبر کرمان موتور مراجعه و ثبت نام نمایند. با توجه به اعلام شرکت سازنده، زمان تحویل این خودرو حدود 90 روز کاری از تاریخ ثبت نام خریداران خواهد بود.

کی ام سی T9 در پنج رنگ سفید، مشکی، آبی، قرمز و خاکستری طوسی به بازار عرضه خواهد شد. این محصول از طریق فروش نقدی به دست مشتریان خواهد رسید.

جدول شرایط فروش نقدی کی ام سی T9 کرمان موتور

خودرو کی ام سی T9
نحوه فروش نقدی
قیمت مصوب 1.950 میلیارد تومان
تحویل 90 روز کاری
مدل 1403
ثبت نام از 8 صبح پنجشنبه 26 بهمن 1402
رنگ‌ها سفید، مشکی، آبی، قرمز، خاکستری طوسی

مشخصات فنی کی ام سی T9 محصول کرمان موتور

از لحاظ فنی، این خودرو به یک پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری توربوشارژ مجهز شده است که قادر به تولید حداکثر 221 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور می‌باشد. این میزان توان و گشتاور از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به سیستم چهار چرخ محرک خودرو منتقل خواهد شد. علاوه بر این، کی ام سی T9 همانند سایر پیکاپ‌ها در حالت عادی دارای سیستم انتقال نیرو تک دیفرانسیل خواهد بو

فضای داخلی کی ام سی T9

این خودرو از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی در سطح بالاتری نسبت به مدل قبلی یعنی کی ام سی T8 قرار دارد. سیستم ایمنی این خودرو شامل هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کشش، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین 360 درجه می‌باشد. از امکانات رفاهی این خودرو در نسخه فول آپشن می‌توان به شارژر وایرلس، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی و گرمکن، آینه‌های برقی تاشو با گرمکن، سیستم سرگرمی با نمایشگر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف اشاره نمود.

در مجموع، کی ام سی T9 به عنوان محصول جدید شرکت کرمان موتور به بازار ایران عرضه می‌شود. با توجه به قیمت مصوب و تجهیزات و امکانات آن، این خودرو می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقمندان به خودروهای پیکاپ در کشور باشد.

اخبار مرتبط
رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی اعلام کرده است. این قوانین محدودیت‌های بیشتری را برای رانندگان جدید ایجاد می‌کند. همچنین بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهینامه پایه یک افزایش یافته است. خوشبختانه همچنان عدم نیاز به کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه آقایان پابرجاست؛ موضوعی که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهینامه رانندگی محسوب می‌شد.
سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سل گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها