پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

یک راهکار طلایی برای نجات هنگام سکته قلبی

26 بهمن 1402
یک راهکار طلایی برای نجات هنگام سکته قلبی

  در بعضی از سکته‌های قلبی، افراد با سرفه کردن می‌شود ضربان قلب را بالا آورد.»

به گزارش بانک اول محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص در پاسخ به پرسشی درباره اثر سرفه بر سکته قلبی به خبرآنلاین می‌گوید: «در بعضی از سکته‌های قلبی، بر اساس منطقه‌ای که دچار کم‌کاری شده ممکن است قلب دچار کاهش ضربان شود، در این افراد با سرفه کردن می‌شود ضربان قلب را بالا آورد.»

او ادامه می‌دهد: «بنابراین در مواجهه با این پرسش که آیا کسی‌که درد سینه دارد می‌تواند با سرفه کردن به خودش کمک کند، می‌شود پاسخ داد بله، ممکن است ضربان قلب را بالا بیاورد، اما این کمک کردن خیلی زیاد نخواهد بود، گاهی موقع سرفه کردن می‌تواند باعث شود بعضی از آریتمی‌ها بهتر شود.»

اخبار مرتبط
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
مسمومیت غذایی را که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می‌توان با چند راهکار خانگی برطرف کرد.
متخصصان می‌گویند زنانی که برنامه خواب مرتبی دارند قادرند بیشتر وزن کم کنند. علاوه بر این اگر شب‌ها زودتر بخوابید، زمان کمتری برای خوردن دارید که به شما کمک می‌کند در شب کالری زیادی دریافت نکنید. به گفته متخصصان هرچه بیشتر بمانید بیشتر کالری دریافت می‌کنید و ممکن است بهترین راه برای کاهش کالری دریافتی، زودتر خوابیدن باشد.
غذاهای خاصی وجود دارند که مصرف آنها ممکن است برای مغز و عملکردهای آن ضرر داشته باشد؛ به خصوص اگر آنها را مرتب مصرف کنید. اگر به فکر سلامت مغز و عملکرد شناختی خود هستید، از مصرف این خوراکی‌ها اجتناب کنید:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات