جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر مهم از سهام عدالت / این افراد شماره شبا اعلام کنند

28 بهمن 1402
خبر مهم از سهام عدالت / این افراد شماره شبا اعلام کنند

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان شماره شبای معتبر خود را به این شرکت برای دریافت سود اعلام نکرده‌اند.

به گزارش بانک اول بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به باشگاه خبرنگاران جوان حدود ۱۰۰ هزار نفر آذرماه امسال به دلیل مشکل در شماره شبای معتبر خود نتوانستند سود سهام عدالت دریافت کنند.

بر اساس آمار از این تعداد ۵۵ هزار و ۴۴۵ نفر حساب بسته داشتند، ۳۲ هزار و ۵۸۷ نفر با مشکل عدم تطابق کد ملی و شماره حساب مواجه بودند. همچنین بر اساس آمار ۹ هزار و ۶۲۵ نفر دارای حساب راکد بودند و بیش از ۷ هزار نفر هم شماره حساب غیر فعال داشتند.

بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، متاسفانه همچنان یک میلیون نفر سهامدار سهام عدالت شماره شبای معتبر خود را در سامانه سجام ثبت نکرده اند.

بر اساس این گزارش، افرادی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به آدرس Sejam.ir، اطلاعات خود را بروز رسانی کنند تا شرکت سپرده گذاری مرکزی در اواخر اسفندماه امسال سود این افراد را به حسابشان واریز کند./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها