شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

5 خودروی پرطرفدار دست دوم در بازار

30 بهمن 1402
5 خودروی پرطرفدار دست دوم در بازار
در این گزارش پنج خودرو دست دوم معرفی می شود که بیشترین ارزش خرید را در مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار که در بازه قیمتی حول و حوش ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومانی را دارند.

به گزارش بانک اول  متقاضیان خودرو در شرایط نوسانی بازار که قدرت خرید، کاهش می یابد، دستشان از خودروهای صفر کیلومتر کوتاه می شود، ترجیح می دهند در بازار دست دوم به دنبال خودروی مورد نظر خود بگردند.در این میان خرید برخی محصولات دست دوم، سود ارزش بیشتری دارد.

پنج خودروی پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل سال ۱۴۰۰ و همچنین ۱۴۰۱، پژو ۲۰۶ تیپ پنج مدل سال ۱۳۹۶ و سال ۱۳۹۷، پژو پارس LX مدل سال های ۱۳۹۴ و سال ۱۳۹۵، سمند LX تمامی مدل ها و پژو پارس سال مدل سال ۱۳۹۸ و سال ۱۳۹۹ بیش از بقیه خودروهای دست دوم موجود در بازه قیمتی حدود ۳۰۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان که در بازار حاضر هستند، ارزش خرید دارند.

براساس اعلام کارنامه، بررسی ها نشان می دهد پنج خودروی یاد شده بیش از بقیه محصولات شرکت های خودروساز که در بازه قیمتی یاد شده قرار دارند، برای حریداران ارزشمند هستند.

نکته قابل توجه اینکه در بازه قیمتی یاد شده بازار خودروهای دست دوم در قرق محصولات ایران خودرو است و اینجا خبری از محصولات سایپا نیست.

بازار خودرو طی بیش از پنج سالی که از بازگشت تحریم های اقتصادی گذشته شرایط خاصی را به خود دیده است.

رشد افسار گسیخته قیمت بازاری خودرو که ناشی از تبدیل شدن محصولات تولیدی شرکت های خودروساز به کالایی سرمایه است از یک طرف و همچنین باریک شدن جاده عرضه خودروسازان به دلایل مختلف و ایجاد محدودیت های متنوع از سوی سیاست گذار برای واگذاری محصولات تولیدی خودروسازان با قیمت کارخانه به متقاضیان کارخانه، سبب شده تا بخشی از متقاضیان خودرو که یا شرایط مالی به آنها اجازه نمی دهد به سراغ خودروهای صفر کیلومتر بروند یا امکان در اختیار گرفتن محصولات شرکت های خودروساز از مسیرهای تعیین شده به قیمت کارخانه را ندارند، وارد بازار خودروهای دست دوم شده و آنجا به دنبال خودروی مورد نظر خود براساس بودجه و سلیقه خود باشند.

پنج خودروی یاد شده بیشترین ارزش خرید را در مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار که در بازه قیمتی حول و حوش ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومانی را دارند.

البته فراموش نکنیم در هنگام خرید  خودروهای دست دوم باید شرایط فنی و همچنین وضعیت سلامت بدنه، چک کردن وضعیت تصادف های خودرو مورد توجه خریداران قرار گیرد،

پنج خودروی یاد شده با شرط سلامت فنی و بدنه از سوی کارشناسان کارنامه و بعد از بررسی های فایل های فروش متنوع، پیشنهاد شده اند. 

متقاضیان خودرو امیدوارند سیاست گذار خودروی با ابزارهای در اختیار خود بازار خودرو را به گونه ای مدیریت کند که امکان خرید خودروهای صفر کیلومتر برای بخش بیشتری از مشتریان فراهم شود.

اخبار مرتبط
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.
قیمت کارخانه ای فردا موتورز برای سوبا m۴ صفر مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو فردا به دست خواهید آورد.
به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها