جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

ایران‌خودرو با این پیام مشتریانش را نگران کرد!

01 اسفند 1402
ایران‌خودرو با این پیام مشتریانش را نگران کرد!

این پیام که برخی متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو دریافت کرده اند بی ارتباط با اجبار شرکت‌های خودروساز به رعایت استانداردهای ۸۵ گانه نیست.

به گزارش بانک اول، متقاضیان ایران خودرو در بررسی حساب کاربری خود در سایت این خودروساز با پیامی دریافت کردند که آن‌ها را نگران کرد.

 پیام «ایرادات ثبت شده پلاک: در انتظار تایید ستاد - ماده۱۰» را برخی از متقاضیان ایران خودرو بعد از ورود به حساب کاربری خود در سایت فروش این خودروساز دریافت کردند و نگران شدند.

آن طور که این مشتریان خبر دادند آن‌ها در انتظار دریافت خودروی خود بودند و برای اینکه از چند و، چون شماره گذاری و تحویل خودروی خود مطلع شوند به حساب کاربری خود مراجعه کردند، اما در قسمت جزییات قرارداد با پیام بالا در قسمت ایرادات پلاک مواجه شده و دل نگران شدند.

اما معنا و مفهوم این پیام چیست؟ این پیام به متقاضیان می‌گوید که خودروی آن‌ها هنوز پلاک ملی دریافت نکرده و در انتظار نوبت شماره‌گذاری است البته این مساله باید از سوی مراجع مربوط پیگیری و تعیین تکلیف شود.

به نظر می‌رسد این اتفاق، مساله خاصی نیست و در چند روز آینده این پیام از قسمت جزییات قرارداد متقاضیان با ایران خودرو در سایت این خودروساز پاک خواهد شد و خودروی خریداری شده آن‌ها در روند شماره گذاری قرار خواهد گرفت.

این پیام که برخی متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو دریافت کرده اند بی ارتباط با اجبار شرکت‌های خودروساز به رعایت استانداردهای ۸۵ گانه نیست. سازمان ملی استاندارد ایران چندی پیش به خودروسازان ابلاغ کرد چنانچه محصولات تولیدی خود را با رعایت استانداردهای ۸۵ گانه تولید نکنند، مجوز تولید آن محصول لغو می‌شود.

همچنین سازمان ملی استاندارد یکی از مراجعی است که خودروسازان باید در روند شماره گذاری محصولات خود، مجوز آن سازمان را نیز کسب کنند؛ بنابراین مشتریانی که این پیام را در حساب کاربری خود در قسمت جزییات قرارداد در سایت فروش ایران خودرو مشاهده کردند، نگران نباشند؛ به زودی با بررسی مراجع مربوطه و رفع مشکل، خودروی خریداری شده آن‌ها پلاک دریافت می‌کند و از سوی ایران خودرو در مسیر تحویل به آن‌ها قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها