شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

فروش ویژه 3 محصول کرمان موتور از فردا دوشنبه 7 اسفند ماه + جدول

06 اسفند 1402
فروش ویژه 3 محصول کرمان موتور از فردا دوشنبه 7 اسفند ماه + جدول

گروه خودروسازی کرمان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش نقدی سه محصول این شرکت شامل جک J4، جک S3 و KMC X5 ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش بانک اول بر اساس شرایط فروش اعلام شده برای سه محصول کرمان موتور، این خودروها از ۷ تا ۹ اسفند ۱۴۰۲ به صورت نقدی عرضه می شوند. همچنین قیمت خودروها قطعی بوده و موعد تحویل آن ها نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است. در این طرح فروش می توان KMC X5، جک J4 و جک S3 را با رنگ های سفید و مشکی خریداری کرد. خودروهای تحویلی هم با مدل ۱۴۰۳ به دست خریداران می رسند.

جک J4 در این برنامه فروش قیمت ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را دارد. جک S3 هم قیمت مصوب ۹۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را دارد. KMC X5 هم با قیمت یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. سند این خودروها آزاد بوده و در صورت تاخیر در تحویل، به ودیعه مشتریان ۳ درصد سود ماهانه تعلق می گیرد. کرمان موتور اعلام کرده است که مشتریان می توانند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

نام خودرو قیمت مصوب (تومان) تحویل رنگ ها
جک J4 ۷۷۹.۶۰۰.۰۰۰ ۹۰ روز کاری سفید – مشکی
جک S3 ۹۱۸.۵۰۰.۰۰۰ ۹۰ روز کاری سفید – مشکی
KMC X5 ۱.۳۴۰.۵۰۰.۰۰۰ ۹۰ روز کاری سفید – مشکی
اخبار مرتبط
هدف از این جریمه ها بازدارندگی و کاهش وقوع حوادث رانندگی و همچنین افزایش نظم ترافیکی اعلام شده است. بر اساس نرخ جدید جریمه‌های رانندگی، توقف وسایل نقلیه در محل‌هایی که تابلوی «توقف مطلقا ممنوع» در آن نصب شده در کلانشهرها، مراکز استان‌ها، جاده‌های بین شهری و مناطق آزاد تجاری - صنعتی ۱۰۰ هزار تومان جریمه درپی خواهد داشت.
بر اساس اطلاعات بدست آمده، اولین برنامه فروش کراس‌اوور ایران‌خودرو نیمه نخست شهریورماه است. قرار است ری‌را در قالب دو طرح فروش فوری با موعد تحویل ۹۰ روز کاری و پیش‌فروش با موعد تحویل ۶ الی ۹ ماه عرضه شود.
ارتباط از طریق خطوط برق (PLC) یک روش برای ارسال داده از طریق کابل‌های برق موجود است، مانند پریزهای برق در خانه شما. این روش با اضافه کردن یک سیگنال هارمونیک به خط برق کار می‌کند و سپس یک گیرنده در انتهای دیگر این داده‌ها را تفسیر و استخراج می‌کند . به این ترتیب، می‌توان انتقالاتی مانند صدا، ویدیو و حتی ترافیک اینترنت روزمره خود را مستقیماً از طریق سیم‌کشی‌های برق انجام داد. این نوع فناوری از سال ۱۹۲۲ وجود داشته است.
شرکت بهمن موتور شرایط فروش نقدی و نقدی - اعتباری محصول ون باری اینرودز با قیمت قطعی و با ظرفیت محدود را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها