جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

پیش فروش جدید لاماری از فردا 8 اسفندماه آغاز می شود+ قیمت

07 اسفند 1402
پیش فروش جدید لاماری از فردا 8 اسفندماه آغاز می شود+ قیمت

از متقاضیان دعوت به‌عمل می‌آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و در قالب پیش فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری با مدل ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۸/۱۲/۱۴۰۲ لغایت پایان روز یکشنبه مورخ ۱۳/۱۲/۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند.

به گزارش بانک اول، شرکت آرین پارس موتور با انتشار بخشنامه‌ای در خصوص شرایط پیش فروش لاماری ایما، از متقاضیان نوبت دوم ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو برای تکمیل روند ثبت نام دعوت به‌عمل آورد.

بخشنامه شرایط پیش فروش لاماری ایما توسط نمایندگی مونتاژ این خودرو در ایران منتشر شد؛ در این بخشنامه که شرح کامل آن در ادامه مطلب نوشته شده است، از متقاضیانی که در نوبت دوم طرح یکپارچه خودرو برای خرید خودرو لاماری ایما ثبت نام شده است درخواست شده تا بر اساس نوبت‌دهی صورت گرفته به تکمیل مراحل خرید خودرو بپردازند.

متقاضیانی که نوبت آن‌ها فرا رسیده است می‌توانند خودروی لاماری ایما را در ۵ رنگ سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز با موعد تحویل ۱۲۰ روزه دریافت کنند. بر اساس این بخشنامه هنوز قیمت نهایی محصول مشخص نشده و متقاضیان باید مبلغ ۷.۱۵۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال را به‌صورت علی‌الحساب به حساب این شرکت واریز کنند.

بخشنامه فراخوان پیش فروش لاماری ایما

در ادامه مطلب می‌توانید بخشنامه منتشر شده از سوی این شرکت مونتاژ کننده در خصوص شرایط پیش فروش لاماری ایما را مشاهده کنید:

هم‌وطن گرامی و نمایندگی‌های مجاز محترم شرکت مجتمع صنعتی آرین پارس موتور؛ با سلام و احترام؛ به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز این شرکت می‌رساند پیرو پیش ثبت نام نوبت دو معرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرایند نوبت‌دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید.

بدین منظور از متقاضیان دعوت به‌عمل می‌آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و در قالب پیش فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری با مدل ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۸/۱۲/۱۴۰۲ لغایت پایان روز یکشنبه مورخ ۱۳/۱۲/۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش استعلام نوبت‌دهی نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها