شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

استفاده از فیلترشکن برای این افراد ممنوع شد+ جزییات

07 اسفند 1402
استفاده از فیلترشکن برای این افراد ممنوع شد+ جزییات

سخنگوی دولت گفت: مخاطب قانون ممنوعیت استفاده از فیلترشکن دستگاه‌های حاکمیتی بودند که از سوی نهادی فرادولتی اعلام شد.

به گزارش بانک اول علی بهادری جهرمی با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی با اشاره به اینکه شورایی فرادولتی در زمینه ممنوعیت استفاده از فیلترشکن قانون‌گذاری کرده است، اظهار کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی و اعلام شد دستگاه‌های دولتی نباید از فیلترشکن‌ها استفاده کنند. مخاطب قانون ممنوعیت استفاده از فیلترشکن دستگاه‌های حاکمیتی بودند که از سوی نهادی فرادولتی اعلام شده است.

آنگونه ایسنا روایت کرده، وی افزود: اگر زن سرپرست خانوار نیازمند محیطی برای بازاریابی ابزار تولید خود است ما در مجلس و دولت باید این زیرساخت را فراهم می‌کردیم تا در محیطی امن امکان اطلاع‌رسانی محصول خود را داشته باشد. اگر کسی از او خرید کرد ولی محصول را به او تحویل نداد چگونه امکان حمایت حقوقی از وی فراهم می‌شود؟

دبیر هیئت دولت تاکید کرد: درگذشته زیرساخت‌هایی به مردم داده‌ایم که امکان حمایت حقوقی آن‌ها را نداشتیم. باید همان زمان انتخاب‌های درستی می‌کردیم و زیرساخت‌ها را به‌گونه‌ای فراهم می‌کردیم که این امکان فراهم شود. در ایام انتخابات ۴۰۰ حقوقدان کاندیدای مجلس شده‌اند. حتماً هر حقوقدانی قبل از اینکه هر اقدامی رخ دهد یا قابلیت جدید ایجاد شود و قراردادی امضا شود می‌پرسد زیرساخت‌های حقوقی آن چیست؟ آیا امکان استیفای حقوق مردم وجود دارد؟ اگر این نگاه وجود نداشته باشد انتخابی می‌کند که فردا به ضرر ملت خواهد شد.

اخبار مرتبط
قاليباف با تاكيد بر اينكه مجلس در عين اختلاف سليقه و اختلاف ديدگاه با سياست‌هاي ارزي دولت همراهي كرده است، گفت: همه اختيارهاي موجود در قانون دايمي را به رييس بانك مركزي داديم و هر چه ايشان در جلسه سران قوا بيان كردند قبول كرديم اما شرايط كنوني نشان مي‌دهد كه هم رويكرد اقتصادي و هم رويكرد مديريتي در موضوع ارز دچار اشكال است.
اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته‌ شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳) با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.
بازار ایران متأسفانه شاهد حضور کالاهای تقلبی در انواع مختلف، ازجمله لوازم آرایشی، شوینده، موبایل، شیرآلات، دلار، زعفران، لپ‌تاپ، عطر و ادکلن و... است.
طغیانی با رد ادعای برخی نمایندگان مجلس که معتقدند کمیسیون اقتصادی برای جلب نظر شورای نگهبان اقدام به قانون‌گذاری جدید کرده، گفت: به هیچ عنوان چنین اتفاقی نیفتاده و ما در کمیسیون صرفاً ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح را رفع کردیم. به طور مثال یکی از ابهاماتی که شورای نگهبان به طرح وارد کرده این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی چه تعداد از تراکنش‌ها در حساب‌های غیرتجاری را مورد بررسی قرار می‌دهند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها