سایپا پیش فروش ۹ محصول خود را از هفته گذشته آغاز کرده و این طرح فروش همچنان روی میز مدیران این خودروساز قرار دارد.

به گزارش بانک اول  بهانه فروش خودروسازی سایپا عید نیمه شعبان بوده و نارنجی های جاده مخصوص این طرح فروش را تا زمان تکمیل ظرفیت در دستور کار دارند.

براساس اعلام سایپا در این طرح فروش وانت علاوه بر شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX تیپ L با ترمز ESC، کوییک GX-R تیپ L با ترمز ESC، اطلس G، ساینا S، محصولات تجاری سبک این خودروساز شامل وانت ۱۵۱ (وانت پراید)، وانت نیسان بنزین سوز، وانت نیسان دو گانه سوز و وانت پادرا نیز عرضه می شود.

با توجه به بازه زمانی مانده تا پایان سال به نظر می رسد این آخرین طرح فروش شرکت های خودروساز باشد.

خریداران برای شرکت در این طرح پیش فروش باید به سایت فروش خودروسازی سایپا مراجعه کنند. البته نارنجی های جاده مخصوص این طرح فروش را از مسیر نمایندگی های خود در سراسر کشور نیز در دسترس متقاضیان قرار داده و آنها می توانند با حضور در نمایندگی های سایپا نسبت به نام نویسی و شرکت در این طرح پیش فروش اقدام کنند.

البته متقاضیان فراموش نکنند محدودیت های پیشین برای شرکت در این طرح فروش خودروسازی سایپا به قوت خود باقی است.

متقاضیان باید ۱۸ سال تمام داشته باشند.داشتن گواهینامه پایه دو نیز از دیگر الزامات شرکت در این طرح فروش است. همچنین متقاضیان شرکت در این طرح فروش علاوه بر نداشتن پلاک فعال باید ظرف ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرویی تحویل نگرفته باشند. محدودیت تحویل گرفتن خودرو از سایر خودروسازان ۲۴ ماه است و متقاضیان نباید از خودروسازان خصوصی طی دو سال گذشته محصولی خریداری کرده باشند.

قیمت نهایی خودروهای عرضه شده در این طرح پیش فروش همزمان با تحویل آنها مشخص خواهد شد. بازه تحویل محصولات حاضر خودروسازی سایپا در این طرح فروش نیز از خرداد تا بهمن سال آینده اعلام شده است.