جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

فوت ناگهانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران+ عکس

09 اسفند 1402
فوت ناگهانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران+ عکس

معین محمودزاده بازیگر فیلم‌های‌ «زیرهمکف»، «بوفالو» و سریال‌هایی چون «راز بقا»، «سرگیجه»، «راز بقا»، «نیوکمپ»، «گیسو»، «میدان سرخ» بر اثر ایست قلبی در ۳۸ سالگی درگذشت.

به گزارش بانک اول پیکر این بازیگر جوان چهارشنبه، ۱۰ صبح در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین اعلام شده است مراسم یادبود این بازیگر روز جمعه ـ ۱۱ اسفند ماه ـ در مسجد الجواد واقع در میدان هفتم تیر برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط
محسن سهرابی فعال رسانه‌ای با انتشار پستی در شبکه ایکس نوشت: ‏۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان هزینه ‎فروغی و ‎جبلی برای حضور ‎سلبریتی‌ها در برنامه شب عید شبکه 3
در واپسین روزهای سال در کنار مرور بخش‌های مختلف سینما می‌توان، یک قسمت دیگر را مرور کرد، بخشی که البته یادآوری آن همراه با اندوه است و آن درگذشت چهره‌های مختلف سینمایی است، سینمای ایران وام دار نقش‌آفرینان و نقش‌سازان بی‌تکراری است که در رشد و بالندگی آن سهم بسزایی داشته‌اند و جای خالی‌شان هرگز پرشدنی نیست. به سنت سال‌های قبل گرامی می‌داریم یاد همه آنهایی که حالا در میان ما نیستند:
در پی انتشار این لیست در فضای مجازی فشارهای زیادی بر این افراد وارد آمده و برخی از آن‌ها به این ماجرا واکنش‌ نشان داده‌اند. این واکنش‌ها از عذرخواهی و ابراز تاسف تا حتی طلبکاری و شانه خالی کردن متفاوت است. به عنوان مثال یکی از بازیگران گفته که او هم فریب خورده و پیگیر ماجرا است و در طرف دیگر بازیگر دیگری با بیان این که به من ربطی ندارد شانه از ماجرا خالی می‌کند و این وسط تنها مردمی مانده‌اند که با ترسیم رویای خرید گوشی حالا باید جای آیفون، پرونده به دست پله‌های کلانتری و مراجع قضایی را به امید ا
فیلم سینمایی بی‌بدن هم در سینمای کوروش اکران داشت و فیلمی از این اکران در فضای مجازی دست به دست شده که نشان می‌دهد الناز شاکردوست ناراحت است و نگران وضعیت سینماست. در این ویدئو الناز شاکردوست با خشم و ناراحتی همزمان می‌گوسد: تریبون را از من گرفتند و برای ورود به سینما ناچار شدم بلیت بخرم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها